Berlin: Pij i ne razmišljaj!
Mnogim mladim strancima fućka e za berlinske znamenitosti, ali zato vape za jeftinim njemačkim alkoholom. ...
Divlja svinja osvaja nove površine
Ako koja krmača strada, praščiće posvoji druga. ...


Anketa
Kako oštetiti poslodavca
Objavljeno: 22.03.2018. 17:42  
Hotel Park, Ljubljana
Hotel Park, Ljubljana

Pred desetak dana sam odabrao ljubljanski hotel Park za trodnevni boravak budući da sam htio biti s prijateljima iako su hoteli s više zvjezdica imali niže cijene. Društvo mi se činilo važnijim, što zbog krasnih ljudi, što radi poslovnog druženja.

Hotel Park – bivši samački hotel Tabor, bio je ugodno iznenađenje. Velika soba, lijepo uređena kupaonica i odlično grijanje ponukali su me da uskoro otvorim posebnu podrubriku s opisom usluge hotela u kojima sam boravio ili ću boraviti.

 

Dobro

Priznajem, iako je riječ o hotelu s tri zvjezdice, udobnost zaslužuje zvjezdicu više zahvaljujući i udobnim jastucima.

Lijepo je što se na recepciji nalazi košarica s jabukama kao simbol njihovog slogana: Urban & Green.

Recepcionare sam upozorio kako spremačice i ostalo pomoćno osoblje ne pozdravljaju, ali i ne odzdravljaju gostima. Zauzvrat sam počašćen pićem u znak isprike.

 

Loše

Nažalost, izbor jela za zajutrak je slab, a kakvoća ponuđene hrane je vrlo osrednja što je stara boljka hotela s tri zvjezdice.

 

Katastrofalno

Ovaj hotel sam izabrao kao prvi za ocjenjivanje zbog nevjerojatne neposlovnosti u njihovoj službi rezervacija. Naime, pokušao sam rezervirati smještaj putem booking.coma budući da su ponudili nešto nižu cijenu, ali nisam uspio jer očito koriste stari način provjere kartice kod banaka. Pokušao sam ponovno, a kako ni to nije uspjelo, poslao sam dopis elektronskom poštom u kojem sam naveo kako sam boravio prije nekoliko dana pozvavši se na organizatora moga boravka, inače njihovog stalnog gosta, te naveo kada želim boraviti. Odgovorili su s podacima o hotelu i željom da nezaštićenom elektronskom poštom pošaljem sve podatke o kreditnoj (debitnoj) kartici kako bi potvrdili rezervaciju! Naravno da to nisam učinio i izabrao sam drugi hotel sa zvjedicom više i nižom cijenom noćenja.

 

Komentar

Vjerujem da će takvo ponašanje zaposlenika koji je vlasnike hotela, sebe i ostale zaposlenike oštetio za 180 eura biti kažnjeno. Ovdje nije riječ samo o gubitku novca već i šteti ugledu Ljubljane i Slovenije kao turističkog odredišta.

  isprintaj članak