Hrvatska je po broju hotelskih kreveta na dnu Europe
Grčka i Španjolska imaju više od 70% hotelskih ležaja u ponudi smještaja. ...
Roboti koji brinu o nama
Kada je robot sposoban je razgovarati i nastupiti s govorom i odgovarati na razne upite. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Hrvatska turistička zajednicaje prvi puta predstavila novi izgled izlagačkog prostora
Objavljeno: 07.03.2018. 14:11  
Otvoren najveći sajam turizma ITB u Berlinu
Otvoren najveći sajam turizma ITB u Berlinu

Danas je u Berlinu svečano otvoren najveći svjetski turistički sajam ITB na kojem Hrvatska turistička zajednica prvi puta nastupa s novim izgledom izlagačkog prostora koji će se koristiti do 2022. godine. Na sajmu su prisutni ministar turizma Gari Cappelli te direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji će se tijekom sajma u Berlinu susresti s brojnim važnim partnerima s njemačkog tržišta poput Jet2com, TUI, Expedia, Olimar, Germania, Eurowings, Condor, Thomas Cook Njemačka i drugima.

„Novim štandom prevladava namještaj proizveden u Hrvatskoj, a novim izgledom ponovno namećemo trendove te dokazujemo svojue stvaralaštvo i inovativnost“, rekao je direktor Staničić.

Naglasak novog rješenja nastupa na turističkim sajmovima svojom pojavnošću pruža dojam otvorenosti, preglednosti i urednosti te kvalitetne organizacije koja se ostvaruje i standardizacijom isticanja vizualnih obilježja izlagača na pojedinačnim štandovima te dizajnerskim namještajem hrvatske proizvodnje kao promicatelja domaćeg stvaralaštva i kakvoće.

Dodajemo kako na sajmu ITB, uz Hrvatsku turističku zajednicu, svoju ponudu predstavlja i 21 suizlagač: TZŽ Splitsko-dalmatinske, TZŽ Šibensko-kninske, TZŽ Dubrovačko neretvanske, TZ Grada Zagreba, TZO Ston, Croatia Airlines, ID Riva, Katarina line, Valamar, Maistra, Perfecta Travel, Aronda Adriana Travel, Aminess (Laguna Novigrad), Plava Laguna, Abacus Tours, Crvena Luka, Liburnia Riviera hotels (Remisens), Sunčani Hvar, The Yachting Club, Arena Hospitality Group te Maricom d.o.o.

ITB Berlin predstavlja vodeći svjetski sajam turističke industrije koji se ove godine održava u 52. puta od 7. do 11. ožujka. Na sajmu se predstavlja preko 180 zemalja, a posjeti ga više od 150.000 posjetitelja. Procjenjuje se da se tijekom sajma ugovore poslovi vrijedni 7 milijardi eura.

  isprintaj članak