NALAZITE SE U > Vijesti
Velik broj ljudi i mogućih turista sada je upoznat s bogatstvom životinjskog i biljnog svijeta Hrvatske
Objavljeno: 08.06.2017. 14:26  
Zajednička kampanja Hrvatske turističke zajednice i Parkova Hrvatske ostvarila odlične rezultate
Zajednička kampanja Hrvatske turističke zajednice i Parkova Hrvatske ostvarila odlične rezultate

Park prirode Papuk: Penjalište Sokolina


Hrvatska turistička zajednica i "Parkovi Hrvatske" su početkom travnja ove godine osmislili marketinšku kampanju s ciljem da parkovi budu jedan od podstreka dolaska u hrvatskea odredišta tijekom predsezone. Kampanju su putem YouTube kanala provodili na ukupno 22 tržišta, među kojima su i SAD, Ujedinjeni Arapski Emirati, Republika Koreja, Saudijska Arabija i Katar, a promotivni video uradak pregledan je 9,5 milijuna puta i s gotovo 40 milijuna dojmova. Dodajemo kako se kampanja provodila i putem društvenih mreža Facebook i Instagram, na kojima je promotivni video uradak kroz organske postove (nesponzorirani post) ostvario više od milijun pregleda, što predstavlja odličan rezultat.

 

Podsjećamo kako se kampanja na domaćem tržištu provodi i na TV kanalima pa je tako velik broj ljudi i mogućih turista sada upoznat s bogatstvom životinjskog i biljnog svijeta Hrvatske, kao i aktivnostima u kojima mogu uživati svi oni koji posjećuju odredišta u Hrvatskoj tijekom proljeća. Učinak je vidljiv kroz veću posjećenost nacionalnih parkova i parkova prirode. Navedeno potvrđuju i istraživanja koja redovito provodi Hrvatska turistička zajednica, a prema kojima je bogata i očuvana prirodna baština jedan od najčešćih stvari po kojima strani turisti doživljavaju Hrvatsku i odredišta u njoj. Upravo ta činjenica može biti jedan od ključnih poticaja u jačanju turističkog prometa, odnosno u produljenju sezone.

  isprintaj članak