Francuske riječi koje često koristimo
Znate li da su i plafon, karniša, frizer, sos također francuske riječi? ...
Ekstravagantni policijski automobili
Pokušaj bijega vozača bio bi beskoristan: RS-Chevy nije opremljen samo s 5.7 litarskim motorom nego i sa skrivenim oružjem. Zahvaljujući ubrizgavaču plina Super ...
Facebook i Google maps najviše troše bateriju mobitela
Wheater Chanel i Google maps koji stalno rade u pozadini i pravi su gutači energije. ...


Anketa
NALAZITE SE U > Vijesti
Dodijeljene prve donacije u sklopu novog promotivnog spota HTZ-a
Objavljeno: 21.12.2017. 17:21  
Zvijezde turističkog spota pomažu djeci
Zvijezde turističkog spota pomažu djeci
  • Zvijezde turističkog spota pomažu djeci
  • Zvijezde turističkog spota pomažu djeci
  • Zvijezde turističkog spota pomažu djeci
  • Zvijezde turističkog spota pomažu djeci
  • Zvijezde turističkog spota pomažu djeci

Dario Šarić, Luka Modrić, Maksim Mrvica, Mario Mandžukić, Dejan Lovren i priznanje HOO


Humanitarni karakter novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice (HTZ), u kojem su glavni sudionici svjetski priznati sportaši i umjetnici, do posebnog izražaja dolazi u ovo predblagdansko vrijeme. Naime, kako su zvijezde spota pristale sudjelovati u snimanju bez novčane naknade, pokazavši tako ne samo veliku ljubav prema svojoj zemlji već i veliko srce, Hrvatska turistička zajednica osigurala je iznos od pola milijuna kuna za dobrotvorne svrhe. Tako svaki od sudionika spota ima priliku u svoje ime pokloniti iznos od 50.000,00 kuna, a istinski ambasadori naše zemlje, koji su to već učinili su Luka Modrić, Mario Mandžukić, Dejan Lovren, Dario Šarić i Maksim Mrvica.

Luka Modrić podržao je rad Udruge za autizam Zadar, Mario Mandžukić donirao je Udruzi osoba s intelektualnim teškoćama „Regoč“ iz Slavonskog Broda, Dejan Lovren Društvu za poboljšanje kvalitete života siromašne i nezbrinute djece „Mali zmaj“ iz Zagreba, Maksim Mrvica donaciju je usmjerio Centru za odgoj i obrazovanje „Šubićevac“ iz Šibenika. Dario Šarić odlučio je iznos od 50.000,00 kuna podijeliti na nekoliko ustanova, odnosno Udruzi slijepih Šibensko-kninske županije, Udruzi za pomoć djeci s poteškoćama u učenju „Izvor ljubavi“, Udruzi za pomoć osobama s invaliditetom „Aurora“, Udruzi za osobe s intelektualnim teškoćama „Kamenčići“, Centru za rehabilitaciju „Roman obitelj“  te Dječjem domu Zagreb u Nazorovoj ulici.

Cjelokupni projekt novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice prepoznao je i Hrvatski olimpijski odbor, koji je u sklopu održane svečane dodjele nagrada „Veliki dan hrvatskog sporta“, posebnu nagradu za najuspješnije promicatelje Hrvatske u svijetu dodijelio vrhunskim sportašima iz spota, poznatim i priznatim osobama izvan granica Hrvatske -  nogometašima Luki Modriću, Ivanu Rakitiću, Mariju Mandžukiću, Mateu Kovačiću, Dejanu Lovrenu, te košarkašu Dariju Šariću i tenisaču Marinu Čiliću. „Hvala još jednom svim sudionicima spota koji su se spremno bez naknade odazvali pozivu Hrvatske turističke zajednice i snimili do sada najgledaniji promotivni hrvatski turistički spot“, rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić naglasivši kako je izuzetno ponosan na zajedništvo cijelog tima koji je omogućio da ovaj projekt istovremeno bude vrlo uspješan, ali što je najvažnije da ima i humanitarni karakter.

Podsjećamo, novi promotivni spot HTZ-a sniman je na različitim prepoznatljivim mjestima s ciljem dodatnog smještanja Hrvatske na međunarodnom tržištu, ali i s ciljem promidžbe posebnih oblika turističke ponude, poput kulturne i povijesne baštine, jela i hrane, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih oblika turizma. Do sada je novi spot, samo na društvenim mrežama Hrvatske turističke zajednice, pogledalo preko sedam milijuna ljudi!

 

  isprintaj članak