Krovovi bečkog metroa postaju postrojenja za proizvodnju solarne energije
Dobivenu će se energiju trošiti odmah na mjestu proizvodnje za pogon dizala, pokretnih stuba i rasvjetu. ...
Pravila ponašanja u restoranu i baru
Ukoliko ste u žurbi ili ne volite čekati, dajte napojnicu konobaru unaprijed i naglasite mu kako znate cijeniti dobru uslugu. ...
Masovno samoubojstvo ptica u Indiji
Želite li se odvojiti od monotonije svakodnevnog života, trebali biste posjetiti neobična mjesta u Indiji i ostati zaprepašteni. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Prigovori mogu biti i uljudno izneseni
Objavljeno: 05.08.2012. 15:34  
10 zlatnih pravila reklamacije
10 zlatnih pravila reklamacije

01 

Ne pitajte se “Zašto se to događa uvijek meni?”. Niste veći nesretnik od drugih!

 

02 

Ostanite izvana smireni iako u Vama kipi. Ako ćete divljati, to neće umanjiti katastrofu, niti otpor grešnika na pokoru. Nemojte započeti izjavama poput “skandal” ili “svinjarija” iako se radi upravo o tome!

 

03 

Dokažite da ste maštoviti i pokažite da “svejedno” poštujete sugovornika. Ako ćete se držati kao da ste nešto bolje, to će Vam više naštetiti nego pomoći. Nastupite snažno ali ne i bahato.

 

04 

Nemojte se nikada osloniti na nagađanja. Onaj tko prigovara trebao bi točno znati o ćemo govori. U slučaju dvojbe, priznajte (si) da ste u krivu.

 

05 

Pokažite spremnost na dogovor ukoliko stvari nisu sasvim jasne. No, Vi kao onaj tko je oštećen uvjetujete  uvjete kompromisa.

 

06 

Po potrebi laskajte protivniku – neće Vam slomiti kralježnivu, ali stvorit će dobaro ozračje za razgovor.

Pozdravite protivnika stiskom ruke – time ćete ublažiti neprijateljsko raspoloženje.

 

07 

Oslonite se na opuštajuću snagu humora. Na kraju krajeva ovisite o dobroj volji drugoga iako ste tisuću puta u pravu.

 

08 

Pobijedite potrebu da ste uvijek u pravu. To će Vas samo oslabjeti i odvratiti pažnju od prvotnog razloga Vašeg prigovora.

 

09 

Za Vašu zaštitu: Reklamiranje pisanim putem uvijek je bolje nego usmenim putem.

 

10 

Spriječiti Otiđite samo profesionalcima iako ćete platiti više – i: otiđite preko preporuke.

  isprintaj članak