Pospremanje u svrhu zdravlja
Ovi kišoviti jesenski dani, kada nam se ne izlazi na dosadnu jesenku kišu, najbolji su za čišćenje od stvari koje obično zanemarujemo. ...
Prigodna poštanska marka “350 godina Sveučilišta u Zagrebu”
Od 1874. ukupno je više od pola milijuna studenata završilo studij na Sveučilištu u Zagrebu, a danas je po veličini među 15 najvećih sveučilišta u Europi. ...
Bolje smrad negoli ujutro svježe donje rublje
Međunarodni istraživački tim izvijestio je prošle godine da miris znoja zbog određenih kemikalija može usrećiti druge ljude. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Seminar na temu „Digitalni marketing u turizmu“ 27. ožujka 2019.
Objavljeno: 05.03.2019. 19:05  
Digitalni marketing u turizmu
Digitalni marketing u turizmu

Digitalni marketing postao je gotovo neizostavan dio svake djelatnosti, uključujući i turizma. Internetsko oglašavanje omogućuje najtočnije i najbrže mjerenje povratnih podataka od svih oglasnih kanala, te se njime često postiže snažan rast prodaje, bez obzira nudite li uslugu ili proizvod i bez obzira nudite li lokalno, na svjetskoj razini ili ciljano samo u nekim državama ili gradovima.

Mapa znanja organizira seminar na temu „Digitalni marketing u turizmu" 27. ožujka 2019. u hotelu Sheraton, Zagreb. Predavači su Miroslav Varga i Ilija Brajković.

Na interaktivnom seminaru pokazati će se nekoliko alata važnih u pripremi kampanje za oglašavanje i prepoznavanje trendova u turizmu s naglaskom na posebne oblike turizma koji su najbrže rastući dio turizma (eno-gastro-etno, hike-bike-walk, culture i sl.). Polaznici će naučiti na vlastitim primjerima kako se pripremiti za posebne niše kako bi postigli što bolje povrate ulaganja već za sljedeću sezonu. Poseban naglasak biti će na kampanjama putem Facebooka, Instagrama i Google Adsa.

  isprintaj članak