Zašto su mnoge države počele kupovati zlato puno prije korona virusa
Zlatna groznica se nastavila posljednjih tjedana, što je vodeći pokazatelj zabrinjavajućeg vremena koje je pred nama. ...
Pauk i kako ga se riješiti
Ako ih se želite riješiti nemojte im nauditi, ali ni sebe i svoje izložiti opasnim kemikalijama. ...
Vinari Zagrebačke županije očekuju turiste
Snimljen video kao poticaj turističkom obilasku vinara Zagrebačke županije ...
Anketa


Seminar na temu „Digitalni marketing u turizmu“ 27. ožujka 2019.
Objavljeno: 05.03.2019. 19:05  
Digitalni marketing u turizmu
Digitalni marketing u turizmu

Digitalni marketing postao je gotovo neizostavan dio svake djelatnosti, uključujući i turizma. Internetsko oglašavanje omogućuje najtočnije i najbrže mjerenje povratnih podataka od svih oglasnih kanala, te se njime često postiže snažan rast prodaje, bez obzira nudite li uslugu ili proizvod i bez obzira nudite li lokalno, na svjetskoj razini ili ciljano samo u nekim državama ili gradovima.

Mapa znanja organizira seminar na temu „Digitalni marketing u turizmu" 27. ožujka 2019. u hotelu Sheraton, Zagreb. Predavači su Miroslav Varga i Ilija Brajković.

Na interaktivnom seminaru pokazati će se nekoliko alata važnih u pripremi kampanje za oglašavanje i prepoznavanje trendova u turizmu s naglaskom na posebne oblike turizma koji su najbrže rastući dio turizma (eno-gastro-etno, hike-bike-walk, culture i sl.). Polaznici će naučiti na vlastitim primjerima kako se pripremiti za posebne niše kako bi postigli što bolje povrate ulaganja već za sljedeću sezonu. Poseban naglasak biti će na kampanjama putem Facebooka, Instagrama i Google Adsa.

  isprintaj članak