NALAZITE SE U > Vijesti iz svijeta
U zrakoplovima Emirates godišnje poslužuju oko 110 milijuna obroka
Objavljeno: 20.09.2018. 15:04  
Emirates je pokrenuo Food and Wine Channels
Emirates je pokrenuo Food and Wine Channels

Emirates je lansirao Food and Wine Channels i tako putnicima pružio nikad prije viđeni "behind the scenes" uvid u načine kako se osmišljava menije za letove i kako surađuju s partnerima diljem svijeta. Ovi kanali, dio Emiratesovog nagrađivanog sustava zabave, dostupni su na svim letovima, a donose ekskluzivne informacije o ulaganju vrijednom 700 milijuna američkih dolara u vrhunska vina te regionalna i sezonska jela koja pripremaju nagrađivani šefovi kuhinja.

 

Food Channel prikazuje pojedinosti iz kuta gledanja Emiratesovih chefova koji otkrivaju nove namirnice i osmišljavaju menije za letove. U zrakoplovima Emirates godišnje poslužuju oko 110 milijuna obroka, a jednaka se pozornost pridaje pojedinostima u obrocima koja se poslužuje u prvoj, poslovnoj i ekonomskoj klasi. Svaka epizoda istražuje kako zrakoplovna tvrtka pronalazi najbolje proizvode kroz dugogodišnja partnerstva diljem svijeta, uključujući lokalne dobavljače i obrtnike. Prve dvije epizode gledatelje vode u Umbriju u Italiji gdje Emirates nabavlja maslinovo ulje Monte Vibiano te Šri Lanku u kojoj se posebnim postupkom odabire čaj Dilmah koji se poslužuje na letovima.

 

Uz to, epizode donose recepte iz regionalno nadahnutih menija pa putnici mogu sami pripremiti Emiratesovo poznato jelo „Prawn Machbous" ili naučiti kako kod kuće pripremiti savršene palačinke. Recepti su dostupni na www.emirates.com Na Food Channelu dosad su objavljene dvije epizode, a više će ih biti dodano sljedeće godine.

 

Joost Heymeijer, viši potpredsjednik Emiratesa, odjel Catering, rekao je: „Naši vodiči i recepti pružaju putnicima zanimljivu dodanu vrijednost koju mogu takoreći ponijeti sa sobom. Zato, ako na letu želite istinski uživati u vrhunskim vinima kao što je Château Haut Brion 2004, posebno pripremljen vinski vodič pomoći će vam da naučite razaznavati i cijeniti posebne nijanse koje razna vina čine jedinstvenima. Isto tako, ako ste za vrijeme leta uživali u pirjanim goveđim rebarcima i želite ih pripremiti kod kuće, upravo je taj recept dostupan na Food Channelu."

 

Wine Channel donosi dokumentarni film o Emiratesovoj strategiji odabira vina te prikazuje pomno izgrađene odnose i suradnju s najboljim svjetskim proizvođačima vina preko kojih Emirates nabavlja neke od najkvalitetnijih sorti. Emirates je, naime, vrlo predan neprekidnom ulaganju u svoj vinski podrum te se ponosi izuzetno bogatim vinskim odabirom na kojem je radio u proteklih 10 godina. Tako svaki dan posluži više od 80 vrsta vina, pjenušaca i vina sorte porto.

 

Na kanalu je također predstavljen niz vinskih vodiča. Oliver Dixon, voditelj odjela Fine Wine u MMI-u (tvrtka unutar Emirates Group Company) i dio Emiratesovog tima zadužen za nabavu vina gledatelje vode kroz kušanja, pružajući vrijedne informacije o povijesti proizvođača i uvid u elemente koji svakom vinu pružaju jedinstveni okus. Trenutačno je na letovima dostupno 10 epizoda, a uskoro će biti dodano još vinskih vodiča. 

  isprintaj članak