Odjeća za pustolovna putovanja
Prirodna vlakna poput svile i vune, koliko god mislili da su otporna, neće izdržati pustolovna putovanja. ...
Pospremanje u svrhu zdravlja
Ovi kišoviti jesenski dani, kada nam se ne izlazi na dosadnu jesenku kišu, najbolji su za čišćenje od stvari koje obično zanemarujemo. ...
Prigodna poštanska marka “350 godina Sveučilišta u Zagrebu”
Od 1874. ukupno je više od pola milijuna studenata završilo studij na Sveučilištu u Zagrebu, a danas je po veličini među 15 najvećih sveučilišta u Europi. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Deset dana do kraja Funderbeam kampanje uz nominaciju za najbolji strani festival na UK Festival Awards 2019
Objavljeno: 14.10.2019. 12:56  
Fresh Island Festival
Fresh Island Festival
  • Fresh Island Festival

Još je samo deset dana preostalo do kraja kampanje na Funderbeam platformi putem koje tvrtka A4 d.o.o., organizator Fresh Island Festivala, vodećeg urbanog i hip hop festivala u ovom dijelu Europe, planira prikupiti 700 tisuća eura za nove projekte i festivale u 2020. godini.

Kvalitetu svog brenda i prepoznatljivost na stranom tržištu Fresh Island još jednom je pokazao i potvrdio kada je prošli tjedan primio nominaciju za najbolji strani festival na UK Festival Awards 2019. Upravo zbog takvih rezultata i stalnog rada te uspješnog festivala kroz proteklih osam godina, organizatori Fresh Islanda odlučili i sljedeće godine razvijati svoje projekte te tako domaćoj i stranoj publici ponuditi nekoliko novih zanimljivih događanja.  Kako bi to ostvariti udružili su se s Funderbeamom - svjetskom platformom za prikupljanje kapitala i trgovinom udjelima startup tvrtki.

Od planiranih 700 000 eura, trenutno je dosegnut iznos od 651 000 eura, kojeg čine ulaganja iz 13 država. Treba napomenuti kako je u kampanju uložilo čak 50 pojedinačnih ulagača iz Hrvatske, što fizičkih, što pravnih osoba. Od egzotičnih odredišta, jedno ulaganje je čak iz dalekog Vijetnama, a jedo iz Ujedinjenih Arapskih Emirata. Očekuje se da će krajnji cilj biti postignut do kraja kampanje, koja službeno završava 24. listopada 2019. 

Kampanja je počela u Londonu 29. rujna svečanošću u londonskom Home Grown Private Members klubu. "To je bio prvi put da je lansiranje hrvatske kampanje napravljeno u Londonu koji je i dalje financijski centar Europe, zbog čega nas iznimno veseli velik odaziv ulagača. Fresh Island i Velika Britanija imaju i dodatnu poveznicu, naime 70 posto dolazaka na Fresh Island festival je iz Velike Britanije”, izjavio je Damir Bićanić, direktor Funderbeama SEE, zajedničke tvrtke Funderbeama i Zagrebačke burze d.d.

A4 d.o.o. će prikupljena sredstva koristiti za organizaciju već dobro poznatog Fresh Island Festivala na plaži Zrće, Fresh Mountaina, zimskog festivala u francuskim Alpama koji se premijerno održao ove godine, te za Isla Loca, novi reggaeton festival na plaži Zrće i PlayIT Show, gaming i e-sports event u Zagrebu. Zbog sveopćeg trenda i porasta broja i posjećenosti festivala različitih stilova i sadržaja, prepoznata je potreba da se navedeni projekti organiziraju i time obogate turističku, glazbenu i zabavnu ponudu Hrvatske, za strane i domaće posjetitelje. 

  isprintaj članak