Plesni stilovi koji će vam poboljšati tjelesnu spremnost
Ples je jedan od najvažnijih načina rješavanja kalorija, a istovremeno se zabavljate. ...
Stvari koje nikako ne pripadaju u perilicu rublja
Ako želite uštedjeti novac i ako želite da vaša perilica rublja dobro i dugo radi, onda budite oprezni da sljedeći predmeti ne uđu u nju. ...
Djeca, škola i zaštitne maske za lice
I učenici i studenti u Nizozemskoj ne moraju nositi maske za lice, čak ni učitelji i starija djeca iako su se neki učitelji opirali takvoj "slobodi”. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Nakon nedavnih glasina o potencijalnom spajanju Accor-a i IHG-a, koje su obje tvrtke odbile komentirati;
Objavljeno: 26.08.2020. 23:36  
Glasine o spajanju Accor-IHG nagovještavaju neposrednu konsolidaciju
Glasine o spajanju Accor-IHG nagovještavaju neposrednu konsolidaciju

Hotel Holiday Inn, Baku

Nakon nedavnih glasina o mogućem spajanju Accor-a i IHG-a, koje su obje tvrtke odbile komentirati, Ralph Hollister, analitičar, putovanja i turizam u GlobalData, tvrtki za podatke i analitiku, nudi svoje viđenje stanja:

Iako se ovaj dogovor čini samo nagađanjima, veliina ovog mogućeg spajanja dokazuje da bi se konsolidacija industrije mogla ubrzati zbog preuzimanja, spajanja ili međusobnog partnerstva radi povećanja tržišnog udjela.

Mnogi razlozi za spajanje dviju tvrtki čine bolju budućnost vjerojatnom, osobito tijekom trenutnog gospodarskog pada, uzrokovanog covidom-19, tijekom kojeg su obje tvrtke doživjele značajne gubitke. Glavni razlog ovog spajanja bio bi taj što bi novoosnovana tvrtka mogla ostvariti uštede u središnjim troškovima. Tvrtke koje se spajaju često mogu iskoristiti niz dobrobiti poput uštede troškova povezanih s marketingom, napretkom tehnologije i specijalizacijom radne snage.

Vodeće robne marke obje tvrtke - Ibis i Holiday Inn Express - vjerojatno će se međusobno dobro nadopunjavati i pomoći u povećanju tržišnog udjela. Potražnja za jeftinim smještajem vjerojatno će porasti u narednim godinama zbog štednje na koju je covid-19 prisilio mnoge putnike, što znači da će se smanjiti prosječni iznos novca za putovanja smanjiti diljem svijeta. Prema najnovijem istraživanju GlobalData-e o oporavka od utjecaja covida-19 čak 34% ispitanika u svijetu sada je "izrazito zabrinuto” zbog svoje osobne financijske situacije. Ovaj odgovor pojačava činjenicu da će mnogi putnici biti štedljiviji kod trošenja.

Jedan od najvećih prepreka za ovo spajanje, ukoliko se na to odluče, bit će komisija za konkurenciju. Spajanjem tih dviju tvrtki stvorio bi se industrijski div, koji bi imao 1,6 milijuna soba. Ova vrsta prevlasti dovela bi do vrhunske kontrole nad cijenama zbog smanjenja mogućnosti izbora za putnike. Ako bi novonastala spojena tvrtka povećala cijene noćenja, to bi se smatralo antikonkurentskim ponašanjem i izgledno je da će vlasti za zaštitu tržišnog natjecanja biti vrlo oprezne. 

  isprintaj članak