Što možemo naučiti o starenju
Pas ima duži život od miša, a konj duži život od psa, a slon ima duži život od konja, ali nije uvijek tako. ...
Ricci Guarnaccio prebacuje odlazak u Australiju na rujan ili listopad
Ricci Guarnaccio, bivša zvijezda Geordie Shorea, otkrio je da je koronavirus sabotirao njegove planove za preseljenje u Australiju. ...
Pandemija prijeti glađu u zemljama koje se oslanjaju na uvoz
Pandemija koronavirusa prijeti da će dovesti do nestašice hrane stotinama milijuna ljudi, posebno u Africi, upozorili su jučer Ujedinjeni narodi. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Dobrosusjedski odnosi oko 500.000 Bečanki i Bečana u zgradama poticane stanogradnje
Objavljeno: 21.03.2020. 04:44  
Grad Beč pruža podršku građanima u samoizolaciji
Grad Beč pruža podršku građanima u samoizolaciji

Posebno školovani stručnjaci dijelit će savjete za igru, ucčnje i zabavu za djecu i mlade unutar njihova četiri zida

 

Usred prijetnje od koronavirusa u Beču su odlučili uvesti dodatne usluge za podršku građanima. Stoga je bečka služba za unapređenje stanovanja „Wohnpartner", koja se u ime Grada Beča zalaže za dobrosusjedske odnose oko 500.000 Bečanki i Bečana u zgradama poticane stanogradnje, pokrenula novu telefonsku liniju za sva pitanja vezana uz susjedstvo.

Uz glavnu gradsku telefonsku liniju, koja je zadužena za općenite upite o koronavirusu, građanima je od sada radnim danom između 9 i 16 sati dostupan i takozvani „susjedski telefon". Cilj ove inicijative, koja je pokrenuta u suradnji s bečkim Uredom za donošenje hitnih mjera, jest saslušati poteškoće s kojima se ljudi u ovoj situaciji suočavaju, pokazati razumijevanje i pomoći im da prevladaju svoje strahove. Stoga će posebno obučeni stručnjaci, između ostalog, odgovarati na sljedeća pitanja: Kako olakšati svakodnevicu ljudima starije životne dobi, ne ugrozivši pritom njih ili sebe? Što s djecom kada ne mogu izaći u park ili na igralište? Koje mogućnosti za igru, učenje i zabavu postoje za djecu i mlade kada ne mogu napustiti svoje domove?

Na ova pitanja građana u pojedinim gradskim okruzima i četvrtima odgovarat će djelatnici iz čak devet podružnica službe „Wohnpartner". Osim uobičajenog savjetovanja time se omogućuje i bolje umrežavanje stanara, bilježe se njihove potrebe i želje te traže odgovarajuća rješenja. Uz to, služba će popisati i posredovati dobrovoljce koji su voljni pomoći, prikupljat će, razmatrati i provoditi ideje stanara te komunicirati putem postojećih grupa na Facebooku. Promicat će i zanimljive poticaje poput razmjene knjiga, igara i biljaka – naravno isključivo uz pridržavanje odgovarajućih sigurnosnih propisa o kojima će se građane obavještavati. 

  isprintaj članak