Mehanokemijska sinteza peptida ključnih za pojavu života na Zemlji
S obzirom da je kondenzacija slobodnih aminokiselina termodinamički nepovoljan proces u vodenom mediju, velika je nepoznanica kako je došlo do pojave peptida pr ...
Najgostoljubivije europske države prema LGBTQ osobama
Ujedinjeno Kraljevstvo drži svjetski rekord po tome što u parlamentu ima najviše članova LGBTQ zajednice, a 45 izabranih LGBTQ zastupnika izabrano je tijekom iz ...
Prvi slijepi kineski planinar popeo se na Mount Everest
Gospodin Zhang Hong, 46, koji je izgubio vid u 21. godini, prošli je ponedjeljak dovršio 8.849 metara visok himalajski poduhvat. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
I Ružica i Slobodan izravno će odgovarati Marti Bulhak, predsjednici Uprave Heinekena Hrvatska.
Objavljeno: 09.06.2021. 18:59  
Heineken Hrvatska imenovao dva nova člana svog menadžment tima
Heineken Hrvatska imenovao dva nova člana svog menadžment tima
  • Heineken Hrvatska imenovao dva nova člana svog menadžment tima

Ružica Račić Mršo i Slobodan Zlatanovski (slike: Heineken Hrvatska)

Ružica Račić Mršo imenovana je direktoricom marketinga kompanije Heineken Hrvatska, dok je Slobodan Zlatanovski preuzeo položaj direktora prodaje. Oboje njihovih prethodnika, Filip Rabuzin i Romina Ivančić, odlučili su svoje nove karijere nastaviti izvan tvrtke. 

Na svom novom položaju Ružica Račić Mršo će se usredotočiti na oblikovanje strategije brendova te obavljanje različitih marketinških funkcija. Iznimnom stručnošću u području izgradnje i upravljanja robom markom, usmjerenošću na postizanje rasta te sposobnošću prepoznavanja poslovnih prilika, sigurno će doprinijeti jačanju tima Heineken Hrvatska.

Ružica ima više od 20 godina radnog iskustva u vodećim međunarodnim tvrtkama u sektoru proizvoda široke potrošnje. U Heineken Hrvatska došla je iz The Coca-Cola Company Adria s pozicije menadžerice za poslovnu i komercijalnu strategiju, business partnera za marketinške, strateške i istraživačke timove, kao i za punionicu. Prije TCCC-a, šesnaestogodišnju karijeru gradila je u tvrtki Nestlé gdje je bila odgovorna za upravljanje i komunikaciju brenda, uvide o tržištu i potrošačima te provedbu integriranih medijskih planova. Također je radila za Unilever Hrvatska gdje je pridonijela značajnom rastu kategorije proizvoda za osobnu njegu na domaćem tržištu.

 

Kao novoimenovani direktor prodaje Slobodan Zlatanovski vodit će Heinekenob hrvatski prodajni tim s naglaskom na održivi rast u svim kanalima. Također, bit će zadužen za izvrsnost u izvedbi i ostvarivanje komercijalnih ciljeva, ali i za razvoj planova i odnosa s kupcima i potrošačima.

Slobodan se pridružuje tvrtki nakon što je devet godina proveo u Nestlé SEM. Ondje je radio na različitim poslovima u prodaji, a posljednje je bio direktor prodaje Nestlé Professional North Hub Adriatic. Unatoč covid-19 krizi uspio se dokazati kao snažan voditelj, osiguravši stalnost poslovanja u svim out-of-home kanalima. Osim toga, provedbom nekoliko različitih projekata postigao je odlične prodajne rezultate u kategoriji hrane i pića, istovremeno održavajući profitabilnost i optimizirajući troškove. Prije toga bio je voditelj prodaje za Hrvatsku kad je Nestlé Professional postizao dvoznamenkasti rast i profitabilnost. Slična postignuća imao je i kao nacionalni menadžer ključnih kupaca u Nestlé Srbija, ali i radeći u NELT d.o.o., najvećoj distribucijskoj tvrtki u Srbiji.

I Ružica i Slobodan bit će članovi menadžment tima te će oboje izravno odgovarati Marti Bulhak, predsjednici Uprave Heinekena Hrvatska. 

  isprintaj članak