Filmaktiv poziva riječke srednjoškolce i srednjoškolke na audiciju za dokumentarni film „Koga briga”
Polazišna točka filma su stvarni problemi, ljudi i događaji u svijetu generacije Z, ispričani iz perspektive mladih sudionika. ...
Uloga bakterija u održavanju zdravlja morskih sedimenta
Istraživanja mikrobnih zajednica mogu dati ključne informacije o stupnju zagađenja okoliša te ih je potrebno uključiti u praćenje stanja okoliša u budućnosti! ...
Najbolji poslodavci u Singapuru 2021. godine
Hotelska kuća Marriot je zauzela visoko 11. mjesto, a Accor Hotels su na 18 mjestu, Starbucks Coffe Singapore na 22. mjestu. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Lažno oglašavanje
Objavljeno: 21.03.2021. 06:28  
Hotelske cijene na portalima za rezerviranje smještaja
Hotelske cijene na portalima za rezerviranje smještaja

Slikao: Željko Marušić

Internetski portali koji pružaju hotelski smještaj moraju jasno istaknuti, već u prvom koraku rezervacije, ako za navedene cijene noćenja postoje dodatne naknade.

Inače, reklama je lažna. Na primjer, operatoru web stranice naloženo je da se suzdrži od oglašavanja po neto cijenama. Upućivanje na naknadu prilikom kasnijih koraka kod rezervacije bilo bi prekasno, rekao je sud. (Berlinski regionalni sud, 15.3.2011., Az: 15O 276/10)

  isprintaj članak