Odjeća za pustolovna putovanja
Prirodna vlakna poput svile i vune, koliko god mislili da su otporna, neće izdržati pustolovna putovanja. ...
Pospremanje u svrhu zdravlja
Ovi kišoviti jesenski dani, kada nam se ne izlazi na dosadnu jesenku kišu, najbolji su za čišćenje od stvari koje obično zanemarujemo. ...
Prigodna poštanska marka “350 godina Sveučilišta u Zagrebu”
Od 1874. ukupno je više od pola milijuna studenata završilo studij na Sveučilištu u Zagrebu, a danas je po veličini među 15 najvećih sveučilišta u Europi. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Bogati program festivala hotelskih operacija
Objavljeno: 13.10.2019. 15:15  
HOW (Hotel Operations Weekend) festival u Poreču od 16. do 18. listopada
HOW  (Hotel Operations Weekend) festival u Poreču od 16. do 18. listopada

HOW (Hotel Operations Weekend) festival će od 16. do 18. listopada u Poreču okupiti brojne međunarodne i regionalne stručnjake iz hotelijerstva i povezanih industrija. Bit će prikazani brojni međunarodni trendovi u hotelskim operacijama i pokazani primjeri dobre prakse kako olakšati ugradnju novih proizvoda. Tako će program prvog dana festivala početi predavanjem o svjetskim trendovima u hotelskim operacijama o kojima će govoriti Hector Pliego, direktor operacija za istočnu Europu iz Marriott Internationala. Nakon toga slijedi razgovor s Lucom Gesvretom, direktorom operacija za istočnu Europu, AccorHotelsa. Na pitanja kako iskoristiti umjetnu inteligenciju u hotelu objasnit će Marko Lukičić, član uprave Jadranke d.d. zadužen za digitalnu transformaciju te informacijske i komunikacijske tehnologije. 

Za sve one koji su se pitali može li i kako u hotelu misliti za njihove goste i tako novčano pridonijeti njihovom poslovanju zajedno će odgovoriti Luc Gesvret i Marko Lukičić. Jedna od tema plenarnog dijela festivala bit će i Going green: Kako možemo sudjelovati u spašavanju planeta, a u isto vrijeme dodati vrijednost našim gostima o čemu će govoriti Mireille Jakobsen, direktorica održivog poslovanja tvrtke BC Hospitality Group i globalni direktor Schneider Electrica Robert Kempton. 

Zanimljivo istraživanja predstavit će Ružica Herceg, starija partnerica u društvu Hotelsko i destinacijsko savjetovanje, u kojem su uspoređene kvalitete operacija hrvatskih hotela s konkurentskim tržištima te dati odgovor na pitanje je li ulaganje u kvalitetu isplativo ili neprocjenjivo.

Posebno zanimanje sudionika izazvat će i panel o hrani i piću na kojem će poznati kuhar Mate Janković zajedno s Ivanom Jugom - voditeljem zagrebačkog restorana Noel koji ponosno nosi Michelinovu zvjezdicu te Filipom Verbancem iz Coca-Cola HBC govoriti o popularizaciji ugostiteljskih zanimanja i podizanju ljestvice usluge u ugostiteljstvu. Na temu „Grab&go" koncepta i tome kako povećati prihode putem novih F&B trendova raspravljat će Hector Pliego te Deniz Zembo, vlasnik hotela Amfiteatar. 

Mirella Premeru, direktorica sektora upravljanja prihodima u Valamar Rivieri, Regis Morin, voditelj prihoda Point A Hotels, Queensway Groupe te Cahit Sahin, direktor Montgomerie Maxx Royal Golf Cluba raspravljat će o prodaji i marketingu i o tome treba li držati cijene i riskirati smanjenu popunjenost ili smanjiti cijenu da bi popunili kapacitetie kada dođe do pada rezervacija. 

Trećeg dan festivala govornici će dati odgovore na pitanja kako Wi-Fi u hotelu učiniti savršenim, cijenimo li društvene mreže dovoljno, koja hotelska kozmetika će biti u modi 2020.godine, koji je najučinkovitiji oblik komunikacije s gostima dok borave u hotelu te koji su novi kreativni i neovisni F&B koncepti u hotelijerstvu. 

  isprintaj članak