Magarac
U oba Zavjeta magarca se spominje čak 173 puta. ...
Batman u Turskoj
Turisti ne odole slikati se. ...
Nevjerojatni zakoni o seksu
Prevarena žena smije ubiti svoga supruga, ali isključivo golim rukama. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Uskoro izravan let American Airlinesa na relaciji Philadelphia-Dubrovnik
Objavljeno: 29.11.2018. 20:47  
Hrvatska je na američkom tržištu jedna od najbrže rastućih odredišta
Hrvatska je na američkom tržištu jedna od najbrže rastućih odredišta

Hrvatska turistička zajednica sudjeluje na najvećem godišnjem skupu udruženja sjevernoameričkih turoperatora (USTOA).  Konferencija naziva „2018 USTOA Annual Conference & Marketplace" ove se godine 40. put održava u Phoenixu od 27. do 30. studenoga. Na ovom važnom skupu, uz HTZ sudjeluju i TZ grada Zagreba, TZ Dubrovačko-neretvanske županije i TZ grada Dubrovnika. Konferenciji je prisustvovao i Kristjan Staničić, direktor Glavnog ureda HTZ-a, koji je naglasio da je Hrvatska za Amerikance jedno od najbrže rastućih odredišta.        

     

„Riječ je o vrlo značajnom i važnom skupu koji, osim sjevernoameričkih turoperatora, odnosno aktivnih članova USTOA-e, privlači i mnoge druge pridružene članove i predstavnike turističkih ureda i turističkog gospodarstva zemalja iz cijelog svijeta. Ovo je ujedno bila prilika za susrete s ključnim partnerima kao što su TravelZoo, Collette, Holiday Vacations, Cox and Kings, The Travel Corporation i Stride Travel", izjavio je direktor Staničić, dodavši kako se u 2019. godini očekuje nastavak dvoznamenkastog rasta prometa iz SAD-a, a u čemu će značajno pridonijeti i novi izravni let American Airlinesa na relaciji Philadelphia-Dubrovnik.        

 

Direktor Staničić sastao se sa Al Merschenom, direktorom Myriad/Partner MMGY Group, jedne od vodećih američkih marketinških tvrtki, iz koje su bili gost predavač na ovogodišnjim Danima hrvatskog turizma održanim na Hvaru. Također, hrvatski su predstavnici sudjelovali na forumu „The Destination for Destination Forum” koji je održan pod pokroviteljstvom online tvrtke TravelZoo s više od 28 milijuna članova i američke nacionalne obrazovne ustanove Smithsonian s više od 180 podružnica diljem svijeta. Da je Hrvatska traženo odredište među Amerikancima potvrdio je i Amy Wilkins iz Smithsonian Medie. „Najzanimljivija činjenica kod znatiželjnog turista je njegova želja da posjeti određena mjesta prvi put ili da želi posjetiti mjesta o kojima nema baš puno informacija. Takav turist želi putovati vođen željom da će na tom putovanju doživjeti izvorno iskustvo. Hrvatska je idealno odredište za takve turiste s obzirom na veliku ponudu sadržaja povezanih s kulturom i povijesti", zaključila je Wilkins.  

 

Odličan položaj naše zemlje na velikom američkom tržištu potvrđuju i rezultati tržišnog istraživanja tvrtke PricewaterhouseCoopers (PwC), čiji su predstavnici bili jedan od predavača na forumu. Prema navedenom istraživanju Hrvatska je uvrštena među pet „Off the Beaten Track" odredišta, odmah nakon Islanda i Kambodže, a prije Kolumbije i Vijetnama.

 

Osim u Phoenixu, Hrvatska turistička zajednica i ured Predstavništva HTZ-a u SAD-u na čelu s direktoricom Inom Rodin, nastavlja s provedbom promotivnih aktivnosti kroz sudjelovanje na godišnjoj konferenciji udruge putničkih agencija Signature Travel Network, koja se održava u Las Vegasu do 30. studenog. Signature Travel Network je neprofitno udruženje organizatora putovanja koju financiraju aktivne članice udruženja. Većina europskih turističkih organizacija surađuju s ovim udruženjem koje nudi pristup 7.000 agenata koji stvaraju više od 7 milijardi dolara prihoda od prodaje. Hrvatska turistička zajednica članica je Signature Travel Network mreže od 2017. godine.

 

Prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a ostvareno je 578 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 23 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima.  Američki turista, po ostvarenim noćenjima, najviše borave u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Hvaru i Rovinju.   


  isprintaj članak