Odjeća za pustolovna putovanja
Prirodna vlakna poput svile i vune, koliko god mislili da su otporna, neće izdržati pustolovna putovanja. ...
Pospremanje u svrhu zdravlja
Ovi kišoviti jesenski dani, kada nam se ne izlazi na dosadnu jesenku kišu, najbolji su za čišćenje od stvari koje obično zanemarujemo. ...
Prigodna poštanska marka “350 godina Sveučilišta u Zagrebu”
Od 1874. ukupno je više od pola milijuna studenata završilo studij na Sveučilištu u Zagrebu, a danas je po veličini među 15 najvećih sveučilišta u Europi. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Cilj nam je dosegnuti milijun turista iz Velike Britanije
Objavljeno: 04.11.2019. 15:07  
Hrvatska jedna od najtraženijih odredišta na svjetskoj turističkoj burzi WTM u Londonu
Hrvatska jedna od najtraženijih odredišta na svjetskoj turističkoj burzi WTM u Londonu

Dimitrius Schoinas, easyJet, Svemir Radmilo, Zračna luka Pula, ministar Cappelli, direktor Staničić

 

Hrvatska turistička zajednica i ove je godine organizirala predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmu World Travel Market (WTM), jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova koji se ove godine održava od 4. do 6. studenog u Londonu. Na sajmu je prisutna i hrvatska turistička delegacija predvođena ministrom turizma Garijem Cappellijem i direktorom HTZ-a Kristjanom Staničićem, a koja se već tijekom prvog dana sajma susrela s predstavnicima važnih partnera kao što su Jet2.com & Jet2Holiday, EasyJet, History Channel, SAGA i InkMedia. Hrvatski štand je posjetila i britanska državna ministrica za umjetnost, baštinu i turizam Helen Whately.

„Nastup na sajmu u Londonu možemo gledati kao početak promotivnih aktivnosti i priprema za 2020. turističku godinu. Iznimno dobre najave primili smo od predstavnika Jet2.com-a, naših najvažnijih partnera na britanskom tržištu, koji nam uz TUI, dovodi najveći broj britanskih turista. Za iduću godinu najavljuju rast potražnje za Hrvatskom od 11 posto, četiri nove aviolinije i dužu sezonu letenja", izjavio je direktor Staničić, dodavši kako će dobrim najavama s britanskog tržišta pridonijeti i danas potpisan petogodišnji ugovor između Zračne luke Pula i zrakočovne tvrtke EasyJet. 

Gari Cappelli, ministar turizma, sastao se s kolegama ministrima Cipra, Albanije, Španjolske, Grčke i Velike Britanije. „Državna ministrica turizma Velike Britanije istaknula da unatoč Brexitu neće biti većih neizvjesnosti u turističkim kretanjima. Cilj nam je u ovom trenutku imati 900 tisuća britanskih turista i vjerujem kako ćemo već u mandatu ove Vlade dosegnuti rekordnih milijun dolazaka s britanskog tržišta. Također, veseli nas i smještanje Hrvatske kao zrakoplovnog odredišta što potvrđuje i 80 posto Britanaca koji u našu zemlju dolaze zračnim putem”, poručio je ministar Cappelli

Na sajmu WTM prisutna je i Turistička zajednica Kvarnera koja se ovom prilikom zajedno s Lonely Planetom predstavlja britanskim medijima kroz prestižnu nagradu "Best in Travel Award” za 2020. godinu. Nastup na sajmu u Londonu za dodatno predstavljanje koriste i predstavnici Splitsko-dalmatinske županije koji su u sklopu svog štanda organizirali veliku kušanje poznatih dalmatinskih proizvoda.

Dodajmo kako je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu 2019. godine s britanskog tržišta ostvareno gotovo 900 tisuća dolazaka i oko 4,6 milijuna noćenja što u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje predstavlja rast 5 posto u dolascima i 4 posto u noćenjima. Odlični rezultati ostvareni su i u listopadu tijekom kojeg je s britanskog tržišta ostvareno oko 62 tisuće dolazaka i više od 325 tisuća noćenja što u odnosu na listopad prošle godine predstavlja rast od 14 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima.  


  isprintaj članak