Lički proizvodi u NP Plitvička jezera
I ove godine je otvoreno prodajno mjesto Lika Quality s ličkim proizvodima u NP Plitvička jezera. ...
Aleja duhova u Indiji
Praćenje ovih svjetala može natjerati ljude da izgube orijentaciju i čak dovesti do utapanja ...
Šarene maske za lice dobivaju na popularnosti u Južnoj Koreji
Poznata glumica Kim Hye-soo objavila je na društvenim mrežama svoju fotografiju s maskom neonske boje. Fotografija je privukla velik broj klikova i lajkova. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Za spot snimljeno više od šezdeset ljudi i trideset mjesta.
Objavljeno: 11.04.2019. 13:47  
Hrvatsko zagorje spremno za novi turistički iskorak: uz novi promidžbeni film Bajke na dlanu najavljuje se podbrendiranje odredišta
Hrvatsko zagorje spremno za novi turistički iskorak: uz novi promidžbeni film Bajke na dlanu najavljuje se podbrendiranje odredišta

Hrvatsko zagorje spremno za novi turistički iskorak: uz novi promidžbeni film Bajke na dlanu najavljuje se podbrendiranje odredišta

 

Hrvatsko zagorje je dobilo novi promidžbeni film. Njegova je svrha najuspješnije turističko odredište kontinentalne Hrvatske na najbolji način predstaviti što većem broju mogućih gostiju.

Naime, turizam Bajke na dlanu u uzlaznoj je putanji. Prošle godine u Krapinsko-zagorskoj županiji zabilježeno je 159.200 dolazaka i 349.000 noćenja što je rast od preko 12 posto u dolascima i 7 posto u noćenjima u odnosu na 2017. godinu.

„Najvažnija tržišta su nam Slovenija, Njemačka, Poljska, Bosna i Hercegovina, Italija te Austrija. Novim promotivnim turističkim spotom i svim drugim promidžbenim aktivnostima u Hrvatskom zagorje želimo privući parove, obitelji s djecom te turiste koji traže odredište u kojem kroz povijest, kulturu, umjetnost, gastronomiju, terme i brege mogu doživjeti suvremeni, aktivni odmor u tradicionalnom okruženju", istaknula je Sanja Škrinjar, voditeljica ureda Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije.

U sklopu Termi Jezerčica otvoren je novi autokamp, a u Desiniću hostel. U Krapinskim Toplicama najavljena je gradnja hotela, u Zaboku preuređuju dvorac Gjalski, a u Stubičkim Toplicama trebaju početi obnove hotela Matija Gubec i kultne Slamarice. Otvaranje novih smještajnih kapaciteta prati i neprekidno osmišljavanje i stvaranje novih turističkih sadržaja te zanimljivosti. Tako u Krapinskim Toplicama gosti mogu iskušati simulaciju vožnje helikopterom u Heli Centru Toplice, u Oroslavju prošetati Parkom znanosti, a oni željni vjetra u kosi Zagorje mogu doživjeti upravljajući quadom ili dižući se u visine balonom.

„Došli smo do jedne razine u kojoj smo najbolji – najbolje smo odredište kontinentalnog turizma u Hrvatskoj. Sada je pravo vrijeme za podbrendiranje po područjima. Imat ćemo glavni brend – našu Bajku na dlanu, a razgranat ćemo ga po nekim kategorijama kako bismo promidžbu Krapinsko-zagorske županije digli na još jednu višu razinu", kazao je Željko Kolar, župan Krapinsko-zagorske županije.

Upravo bogatstvo zagorske turističke ponude prikazuje promidžbeni film koji je pod redateljskom palicom Jasenke Haleuš snimila produkcijska kuća Krijas. „Četverominutni film koji ima i kraću inačicu, sniman je prošlo ljeto na više od trideset mjesta – od onih najpoznatijih poput Velikog Tabora, Muzeja krapinskih neandertalaca i Marije Bistrice preko netaknute prirode do novootkrivenih među kojima su Bedekovčanska jezera i Muzej oldtimera Presečki. Snimka bilježi i šezdeset i četiri osobe, Zagorce zaljubljene u svoje Zagorje", kazala je Jasenka Haleuš.

Govoreći o jačanju položaja svoje županije na domaćem tržištu Kolar je istaknuo njezinu gastronomsku prepoznatljivost te najavio sajamske izložbe 100 % zagorsko. Te će izložbe proizvode zagorskih OPG-ova predstaviti u Zagrebu te Rijeci.

Velike mogućnosti Zagorja u europskim su okvirima njegove ljekovite termalne vode koje pogoduju razvoju zdravstvenog turizma, jedne od najbrže rastućih gospodarskih grana u Hrvatskoj. Upravo je ta činjenica potaknula tamošnje zdravstvene i turističke djelatnike na osnivanje klastera Zagorje - Zdravlje na dlanu. Njihov je zajednički cilj stvoriti prepoznatljiv i konkurentan zdravstveno-turistički proizvod. 

 


  isprintaj članak