Koronavirus smanjio zagađenje zraka u Europi i svijetu
Objavljene karte prikazuju promjene u količini dušičnog dioksida (NO2) - zagađivača koji uglavnom nastaje od upotrebe fosilnih goriva. ...
Stjuardese se najviše bolje požara u avionu
Čak 44,5 % kabinskog osoblja vidjelo putnike kako pokušavaju obaviti spolni odnos u zahodu zrakoplova, a od njih je dva i pol posto dobilo ponudu da se pridruže ...
Filmske poslastice iz Beča
Kada vi ne možete u Beč, tada Beč dolazi k vama! Donosimo vam pregled najboljih filmova snimljenih u njemu. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Iz Australije je u 2019. godini došlo oko 242.000 Australaca koji su ostvarili 741.000 noćenje
Objavljeno: 18.02.2020. 00:04  
Hrvatskoj turističkoj zajednici i Slovenskoj turističkoj organizaciji odobrena europska sredstva za promociju u Australiji
Hrvatskoj turističkoj zajednici i Slovenskoj turističkoj organizaciji odobrena europska sredstva za promociju u Australiji

Ajdovi žganci (Slovenija)


Europska turistička komisija (ETC) odobrila je sufinanciranje zajedničkog projekta Hrvatske turističke zajednice i Slovenske turističke organizacije za promotivnu kampanju „Croatia and Slovenia: Full of Ways to Feel and Explore" koja će se provoditi na tržištu Australije do studenog 2020. godine. Vrijednost i ukupni budžet kampanje iznosi 200.000,00 eura od kojih se polovina sredstava, odnosno 100.000,00 eura odnosi na potporu ETC-a. 

Nakon što su europska sredstva prošle godine odobrena za kampanju „Experience Croatia, Feel Slovenia", koja je provedena na kineskom tržištu, ove su godine sredstva odobrena za kampanju na australskom tržištu koja za cilj ima promociju Hrvatske i Slovenije kao privlačnih cjelogodišnjih odredišta. Poseban naglasak je na aktivnom i pustolovnom turizmu, prirodnim ljepotama i manje poznatim turističkim odredištima za goste visoke platežne moći. U sklopu kampanje također će se promovirati i bogata kulturno-povijesna baština, hrana i pića, kao i drugi turističke zanimljivosti obje države. 

U sklopu kampanje bit će organizirane radionice za agente i turoperatore u Sydneyju i Melbourneu, oglašavanje u digitalnim medijima, a suradnja će se uspostaviti i s odabranim australskim influencerima koji će tijekom proljeća iduće godine posjetiti Hrvatsku i Sloveniju. Također, u suradnji s jednom od vodećih online turističkih agencija na australskom tržištu bit će osmišljena i provedena online kampanja kojom će se kroz dva vala Hrvatska i Slovenija predstaviti za goste koji žele uživati u jedinstvenim i izvornim iskustvima izvan glavnih dijelova sezone.   

Dodajmo kako su Hrvatska turistička zajednica i Slovenska turistička organizacija novac uspješno povukla kroz ETC-ov Poziv za sufinanciranje transnacionalnih promotivnih kampanja na dalekim tržištima, a u okviru projekta Destination Europe i nove strategije Horizon 2022. Na navedeni je poziv pristiglo ukupno 18 prijava, dok je potporu ostvarilo njih 11. 


  isprintaj članak