Pauk i kako ga se riješiti
Ako ih se želite riješiti nemojte im nauditi, ali ni sebe i svoje izložiti opasnim kemikalijama. ...
Vinari Zagrebačke županije očekuju turiste
Snimljen video kao poticaj turističkom obilasku vinara Zagrebačke županije ...
Cvjetni balkoni su raskoš za oči
Nema svaki ljubitelj cvijeća vlastiti vrt. Ali već i cvjetna raskoš u prozorskoj kutiji za cvijeće razveseljava srce i oko! ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
"Dovođenje" Hrvatske u domove ljubitelja putovanja diljem svijeta
Objavljeno: 22.04.2020. 13:17  
HTZ pokrenuo još jedan komunikacijski koncept pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove
HTZ pokrenuo još jedan komunikacijski koncept pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove

„Ponekad zbog okolnosti izvan vaše kontrole, niste u mogućnosti biti sa svojim voljenima. Katkada se morate držati podalje ljudi, mjesta i stvari koje vas čine sretnima, koje vas ispunjavaju osjećajem zadovoljstva i ispune vam srce ljubavlju. Ljubav na daljinu nikada nije jednostavna, ali prava ljubav pobjeđuje sve. Sigurni smo da ste, dok ste kod kuće, pronašli put da se povežete sa svojim najdražima, tako smo i mi pronašli način da u vaš dom dovedemo Hrvatsku."

Uvodni je to tekst novog komunikacijskog koncepta pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove s porukom "Welcome Croatia to your home” kojeg je Hrvatska turistička zajednica osmislila za komunikaciju s višemilijunskim pratiteljima na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter te online platformama. Koncept je osmišljen s ciljem "dovođenja” Hrvatske u domove ljubitelja putovanja diljem svijeta, kako onih koji su već posjetili našu zemlju, tako i onih koji će to tek učiniti. 

„U ovim zahtjevnim i izazovnim trenucima iznimno je važno zadržati optimizam i stalno održavati vidljivost naše zemlje na turističkoj karti svijeta. Svakodnevnim pojačanim komuniciranjem putem društvenih mreža na kojima bilježimo iznadprosječne brojke posjeta, podsjećamo ljubitelje putovanja koliko je hrvatska turistička ponuda jedinstvena, bogata i raznolika. Svu trenutnu komunikaciju objedinili smo pod zajedničkom oznakom #CroatiaLongDistanceLove pozivajući mnogobrojne posjetitelje na razgledavanje i dodatno upoznavanje Hrvatske iz svojih domova. U izradi smo iduće komunikacijske platforme namijenjene domaćim i inozemnim gostima, a pri kraju je izrada i promotivne kampanje namijenjena za sedam tržišta našeg bližeg okruženja koju ćemo spremno pokrenuti kada se za to steknu odgovarajući uvjeti”, istaknuo je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a. 

U sklopu ovog komunikacijskog koncepta na svih 15 jezičnih inačica iznimno posjećene mrežne stranice Croatia.hr osmišljena je i posebna podstranica #CroatiaLongDistanceLove koja u vidu privlačnih video materijala, prekrasnih fotografija i zanimljivih informacija sadrži ono najbolje od hrvatske turističke ponude. Tako brojni posjetitelji mogu uživati u virtualnoj šetnji Dubrovnikom, raftingu na Zrmanji te krstarenju na Kornatima, istražiti hrvatsku kontinentalnu ponudu, pogledati kako se priprema izvorna hrvatska jela ili pića, otkriti mjesta snimanja omiljenih serija i filmova, pročitati zanimljive hrvatske legende i još mnogo toga. Hrvatska je u ovom trenutku, za brojne ljubitelje putovanja diljem svijeta, poput ljubavi na daljinu udaljena samo jednim klikom.

Dodajmo kako HTZ, u suradnji s uredima predstavništva, posebno na tržištima SAD-a, Kine, Velike Britanije i Italije provodi i određene B2B aktivnosti kroz organizaciju webinara, odnosno online poduke namijenjenih brojnim zainteresiranim agentima i organizatorima putovanja.  

  isprintaj članak