Six-Pack Abs i američki predsjednici
Bilo bi nategnuto reći da Amerikanci biraju predsjednike na temelju tjelesnog izgleda, ali se birači često smiju kandidatima koji zrače energijom. ...
Kada zvati Hitnu pomoć?
Na broju 94 intervencije uvijek prima liječnik, a ne telefonist u centrali, kako se često pogrešno misli. ...
Zagrepčanin Mario osvaja proteinskim sladoledom
Zagrepčanin je osmislio proteinski sladoled koji za razliku od klasičnog, ne sadrži ni šećer ni masnoće. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Predloženesu još i nacionalne turističke organizacije Švicarske, Australije, Novog Zelanda i Slovenije
Objavljeno: 17.06.2019. 13:22  
HTZ predložen za najbolju nacionalnu turističku organizaciju
HTZ predložen za najbolju nacionalnu turističku organizaciju

Zagreb

 

Hrvatska turistička zajednica od strane Virtuosa, vodećeg udruženja organizatora putovanja na području luksuznog turizma, predložena je za najbolju nacionalnu turističku organizaciju na svijetu u sklopu „2019 Virtuoso Award", odnosno u kategoriji „Tourism Board of the Year". Uz Hrvatsku turističku zajednicu predloženesu još i nacionalne turističke organizacije Švicarske, Australije, Novog Zelanda i Slovenije, a pobjednik će biti objavljen 12. kolovoza 2019. u sklopu Virtuoso Travel Weeka, najznačajnijeg turističkog događanja na američkom kontinentu. 

„Svaka nominacija, koja je rezultat našeg kvalitetnog rada, izuzetno nas veseli, a posebice ova koja dolazi od strane udruženja poput Virtuosa. Priznanje je to svim vrijednim kolegama i zaposlenicima HTZ-a, kao i svim turističkim djelatnicima diljem Hrvatske. Ovaj prijedlog dodatno potvrđuje odličan položaj Hrvatske na velikom američkom tržištu s kojeg nas svake godine posjećuje sve više turista, a još ih više očekujemo zbog nedavno uspostavljenog izravnog leta Philadelphia-Dubrovnik", izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši da će hrvatska turistička ponuda na američkom tržištu biti još vidljivija jer uskoro s radom kreće, uz postojeći u New Yorku, novi ured u Los Angelesu.   

Dodajmo kako se Hrvatska na američkom tržištu nalazi među pet rastućih odredišta, što potvrđuje i snažan rast turističkog prometa u posljednjih nekoliko godina. Naime, tijekom prošle godine u Hrvatskoj je s tržišta SAD-a ostvareno oko 585 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, što u odnosu na 2017. godinu predstavlja rast od 22 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima. I u dosadašnjem dijelu ove godine se to potvrđuje budući da je ostvareno više od 190 tisuća dolazaka i 500 tisuća noćenja američkih turista, što predstavlja rast od 14 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Navedeni rezultati smještaju SAD kao najznačajnije daleko tržište s kojeg nam dolaze turisti.

Virtuoso predstavlja mrežu američkih luksuznih turističkih agencija s više od 17.500 savjetnika u svijetu te godišnjim prometom više od 23,7 milijarde američkih dolara. Mreža Virtuoso uključuje više od 1.700 partnera među kojima su vrhunski hoteli i odmarališta, organizatori putovanja, zrakoplovne tvrtke, putničke agencije, a osnovni cilj mreže je strankama ponuditi do pojedinosti isplanirana i nezaboravna putovanja.

 

A o međunarodnim turističkim nagradama saznajte više na:

https://www.turistplus.hr/hr/o_industriji_medunarodnih_turistickih_nagrada/603/


  isprintaj članak