Vidra uživa u ljubavnoj predigri

Razlog uništavanja vidri je bilo meso koje se mnogo tražilo u zemljama kršćanske vjere za vrijeme posta. ...
Programirani kvarovi uređaja odnose potrošačima novac
Predloženo glasanje da potrošači imaju pravo na popravak, što znači da im dijelovi moraju biti dostupni po razumnim cijenama tijekom očekivanog vijeka trajanja. ...
Tijekom karantene djeca zaboravljaju kako koristiti nož i vilicu
Tijekom karantene tijekom pandemije covida-19, većina djece u Engleskoj zaostala je u učenju, a neka su imala znatno pogoršane društvene vještine. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Zabrinutost kod ljudi zbog korona virusa još uvijek postoji
Objavljeno: 12.05.2020. 15:53  
Ispitivanje društvene klime po pitanju Covida-19
Ispitivanje društvene klime po pitanju Covida-19

Zagrebačka agencija za istraživanje tržišta Newton Research Europe, koja posluje u sklopu Newton Media grupe, provela je online anketu s ciljem uvida u društvenu klimu po pitanju COVID-19.

Anketa je provedena online od 3. do 7. svibnja 2020., na ispitanicima biranih među općem stanovništvu prema spolu i dobi.

Istraživanje je pokazalo da čak 76,8 % ispitanika smatra da Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske radi odličan posao i da nadležne ustanove poduzimaju dovoljno dobre mjere u svrhu ovladavanja pandemijom te rade sve što je u njihovoj moći kako bi spriječili ili suzbili korona virus. 

Zanimljiv podatak vezan za praćenje medija je da se ispitanici uglavnom informiraju i dalje u većoj mjeri preko portala 44.2 %, te 27.1 % preko društvenih mreža, no čak 27,5% ispitanika izjavilo da ne vjeruje informacijama koje objavljuju navedeni mediji. Informacije koje ispitanici dobivaju preko web stranica bitnih nadležnih ustanova i televizije ispitanici su ocijenili s većim stupnjem povjerenja te se njih 63,8 % izjasnilo da vjeruje ili potpuno vjeruje informacijama koje su prenesene preko tih kanala.

Zabrinutost kod ljudi još uvijek postoji, čemu u prilog ide podatak da se 47.2 % ispitanika još uvijek osjeća zabrinuto, dok je 24.4 % ispitnika opušteno po pitanju Covida-19.

Proturječan podatak je što 69 % ispitnika unatoč zabrinutosti koja se pokazala važnijom, odlazi osobno u kupovinu, dok 31 % ispitiaika kupuje online. Odlazak u trgovine povećan je iz razloga što 72.9 % ispitnika smatra kako trgovine poduzimaju vrlo dobre mjere u sprečavanju kotona virusa te im to pruža određen osjećaj sigurnosti. S druge strane, 21.7 % istpinika smatra kako trgovine ne poduzimaju dovoljno kvalitetne mjere što je dovoljno velik postotak za zabrinutost i dodatne provjere u trgovinama. Ispitinici su se izjasnili kako najčešće odlaze u Konzum, Lidl i Kaufland dok su od od ostalih trgovina spomenuli Spar, Plodine, DM, Studenac i Muller. 

Također proturječan podatak je što se čak 63 % ispitnika izjasnilo kako im ne smeta što ostali kupci u trgovini ne nose maske i zaštitne rukavice. Ovaj rezultat ispitanici su potkrijepili komentarima poput toga da: „Maske nisu korisne”, „Dovoljno je držati razmak”, „Nisu potrebne zdravim ljudima”, „Samo starije osobe bi trebale nositi masku", „Važna je dezinfekcija ruku", „Zato što ne mogu svi imati maske i rukavice jer su cijene istih porasle", dok se 37 % ispitnika izjasnilo kako je to ipak nužno zbog odgovornog ponašanja i zaštite sebe i drugih. 

Čak 75 % ispitnika u trgovinama plaća karticama čime pokazuju osvještenost o sprečavanju širenja virusa. 

Opuštanjem mjera Vlade otvorila se mogućnost rada i prodaje. Uspješnost ostvarenja prodaje sada ovisi o položaju robne marke koji kupcima stvara osjećaj sigurnosti i povjerenja. 


  isprintaj članak