Prodaja kineskih 5G pametnih telefona trebala bi doseći 140 milijuna komada 2020. godine
Kineska prodaja 5G pametnih telefona u srpnju iznosila je blizu 14 milijuna komada, što je 239 posto više u odnosu na siječanj ...
Plesni stilovi koji će vam poboljšati tjelesnu spremnost
Ples je jedan od najvažnijih načina rješavanja kalorija, a istovremeno se zabavljate. ...
Stvari koje nikako ne pripadaju u perilicu rublja
Ako želite uštedjeti novac i ako želite da vaša perilica rublja dobro i dugo radi, onda budite oprezni da sljedeći predmeti ne uđu u nju. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Pravni savjeti
Pravo gosta u njemačkom (europskom) restoranu
Objavljeno: 11.03.2014. 19:26  
Ispravan prigovor na neodgovarajuće jelo
Ispravan prigovor na neodgovarajuće jelo

Gvatemala

 

Trebala je to biti lijepa večer u ugodnom restoranu, ali onda je sve krenulo drugačije. Nemojte progutati vašu ljutnju, požalite se – ali ispravno: ako je jelo posluženo previše hladno, prigovorite odmah, a ne tek kad ste pola pojeli. Ako netko u salati nađe puža i vrati je natrag, ne mora platiti salatu. Ali je zato dužan platiti svako drugo jelo koje je bez prigovora započeo jesti. Kad naručeno vino ima okus po čepu od pluta, imate pravo zahtijevati novu bocu. Ako vam je vino previše slatko ili suho, dobar će vam ugostitelj ponuditi drugu vrstu vina. Jer on želi da vi ponovno dođete. Na naručeno piće ne morate čekati duže od 20 minuta, a jelo treba biti na stolu najkasnije 45 minuta poslije primljene narudžbe. U protivnom možete zahtijevati sniženje cijene.


 

  isprintaj članak