Trnje – prostor i ljudi
U sklopu projekta Zagrebački kvartovi, Muzej grada Zagreba objavio je novu publikaciju, knjigu / katalog izložbe Trnje – prostor i ljudi. ...
Trebaju li muškarci častiti prilikom prvog spoja
Vječno je pitanje trebaju li muškarci častiti prilikom prvoga izlaska s nekom djevojkom (ženom). ...
Svjetski dan tune - bitne vrste koja zaslužuje to priznanje
Ribolov tune na Tihom oceanu nedvojbeno najbolji i najodrživiji na svijetu ...
Anketa


NALAZITE SE U
Mireille Jakobsen, Luc Gesvert i Robert Kimpton prva su imena ovogodišnjeg HOW Festivala
Objavljeno: 11.06.2019. 12:52  
Jedini festival u Europi posvećen hotelskim operacijama, Hotel Operations Weekend /HOW/ od 16.-18. listopada
Jedini festival u Europi posvećen hotelskim operacijama, Hotel Operations Weekend /HOW/ od 16.-18. listopada

Festival ove će godine od 16. do 18. listopada okupiti brojne međunarodne stručnjake iz hotelijerstva te povezanih industrija, a prva potvrđena imena su Mireille Jakobsen, Robert Kimpton i Luc Gesvert. Cilj ovog festivala koji se u zadnje dvije godine postao najveća hotelska konferencija u regiji je predstaviti međunarodne trendove u hotelskim operacijama i primjere dobre prakse, olakšati uvođenje novih proizvoda, ali i povezati sve posjetitelje i stručnjake iz industrije. 

Među brojnim ovogodišnjim panelima ističe se "Going green: Kako možemo sudjelovati u spašavanju planeta, a u isto vrijeme dodati vrijednost našim gostima”, na kojem će direktorica održivog poslovanja tvrtke BC Hospitality Group Mireille Jakobsen s dugogodišnjim iskustvom u provedbi CRS strategija u hotelskoj i MICE industriji uz Robeta Kimptona, člana globalnog hotelskog tima u Schneider Electricu, odgovornog za hotelske inovacije, marketing i hotelske strategije u organizaciji čija su velika strast održivost i upravljanje energijom u hotelijerstvu otkriti s kojim su se sve izazovima susreli u svom poslu.

Osim njih, Luc Gesvert, potpredsjednik za prodaju, distribuciju, prihode, "loyalty” i marketing Accor grupe za Istočnu Europu, Rusiju i zemlje CISa održat će prezentaciju na temu "Guest experience, loyalty, personalization” na kojoj će podijeliti svoje bogato iskustvo iz područja hotelijerstva, ali i ukazati s kojim izazovima se susreće u svom radu. Današnji putnici traže drugačiji odnos spram njih kao stranaka te iako se čini da se hotelsko poslovanje uvelike mijenja, neke industrije poput maloprodaje, daleko su dalje dogurale u poznavanju svojih kupaca. Svoja stajališta o ovoj i drugim temama Gesvert će otkriti u razgovoru, odmah nakon prezentacije.

  isprintaj članak