Opasni osvježivači prostora
Istraživanja su pokazala da bezopasni limonin u dodiru s ozonom iz zraka stvara molekule opasnog formaldehida, poznatog uzročnika najtežih bolesti poput raka. ...
Ne morate platiti sve što dolazi na stol
Novo jelo ili piće ne plaćate, a ako ugostitelj odbije zamjenu naručeno niste dužni platiti. ...
Nove SightRun ture za novu turističku sezonu za one koji vole trčanje
SightRun tim kaže kako bi trčanje nakon biciklizma moglo zapravo postati novi zaštitni znak Hrvatske, ako se dovoljno potrudimo. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Najava zbivanja
Mireille Jakobsen, Luc Gesvert i Robert Kimpton prva su imena ovogodišnjeg HOW Festivala
Objavljeno: 11.06.2019. 12:52  
Jedini festival u Europi posvećen hotelskim operacijama, Hotel Operations Weekend /HOW/ od 16.-18. listopada
Jedini festival u Europi posvećen hotelskim operacijama, Hotel Operations Weekend /HOW/ od 16.-18. listopada

Festival ove će godine od 16. do 18. listopada okupiti brojne međunarodne stručnjake iz hotelijerstva te povezanih industrija, a prva potvrđena imena su Mireille Jakobsen, Robert Kimpton i Luc Gesvert. Cilj ovog festivala koji se u zadnje dvije godine postao najveća hotelska konferencija u regiji je predstaviti međunarodne trendove u hotelskim operacijama i primjere dobre prakse, olakšati uvođenje novih proizvoda, ali i povezati sve posjetitelje i stručnjake iz industrije. 

Među brojnim ovogodišnjim panelima ističe se "Going green: Kako možemo sudjelovati u spašavanju planeta, a u isto vrijeme dodati vrijednost našim gostima”, na kojem će direktorica održivog poslovanja tvrtke BC Hospitality Group Mireille Jakobsen s dugogodišnjim iskustvom u provedbi CRS strategija u hotelskoj i MICE industriji uz Robeta Kimptona, člana globalnog hotelskog tima u Schneider Electricu, odgovornog za hotelske inovacije, marketing i hotelske strategije u organizaciji čija su velika strast održivost i upravljanje energijom u hotelijerstvu otkriti s kojim su se sve izazovima susreli u svom poslu.

Osim njih, Luc Gesvert, potpredsjednik za prodaju, distribuciju, prihode, "loyalty” i marketing Accor grupe za Istočnu Europu, Rusiju i zemlje CISa održat će prezentaciju na temu "Guest experience, loyalty, personalization” na kojoj će podijeliti svoje bogato iskustvo iz područja hotelijerstva, ali i ukazati s kojim izazovima se susreće u svom radu. Današnji putnici traže drugačiji odnos spram njih kao stranaka te iako se čini da se hotelsko poslovanje uvelike mijenja, neke industrije poput maloprodaje, daleko su dalje dogurale u poznavanju svojih kupaca. Svoja stajališta o ovoj i drugim temama Gesvert će otkriti u razgovoru, odmah nakon prezentacije.

  isprintaj članak