Kruh
Za Abrahama Židovi još nisu znali peći u kiselo umiješani kruh, ali ga već Mosije spominje u svom zakonodavstvu. ...
Dio kuhinja snižen za 40% i još nude 20% u Lesnini XXXL
Dio ponude kuhinja trenutačno je sniženo čak 40%, a moguće je ostvariti i dodatnih 20% popusta. ...
Janjetina za prste polizati!
Otkrivamo tajne kakve ni bake ne znaju ...
Anketa


NALAZITE SE U
Air France-KLM i Accor udružuju snage i lansiraju zajedničke programe vjernosti
Objavljeno: 24.06.2019. 14:52  
Jedinstvena europska putnička inicijativa – više od 70 milijuna korisnika ima priliku osvojiti dvostruke nagrade
Jedinstvena europska putnička inicijativa – više od 70 milijuna korisnika ima priliku osvojiti dvostruke nagrade

Od 20. lipnja 2019. svi članovi klubova Air France i KLM -Flying Blue i Le Club AccorHotels programa vjernosti mogu skupljati milje + bodove. Riječ je o jedinstvenoj prilici da putnici istovremeno skupljaju bodove i milje dok lete Air Franceom-KLM-om i odsjedate u Accor hotelima.

Grupa Accor i Air France-KLM jačaju svoje postojeće partnerstvo nudeći po prvi put u europskoj turističkoj industriji sustav dvostruke nagrade cijeloj svojoj svjetskoj bazi kupaca.

Svaki put kada putuju s Air France i / ili KLM-om, ili ostanu barem jednu noć u bilo kojem hotelu Accor grupe, korisnici će istodobno zaraditi i Flying Blue Miles i Le Club AccorHotels Reward bodove.

 

Zaraditi milje i bodove           

0,5 boda / € potrošeno na letove (uz redovito prikupljanje milja)    

1 noć / € provedena u hotelu (osim uobičajenog prikupljanja bodova)

 

Pretvaranje milja u bodove i obrnuto

4000 Flying Blue Miles = 1000 nagradnih bodova      

2000 nagradnih bodova = 1000 Flying Blue Miles

Minimalna konverzija je od 2.000 LCAH bodova 

 

Ovo novo, ojačano partnerstvo korisnicima nudi više mogućnosti za zaradu i otkup. To omogućuje i Air France-KLM i Grupi Accor da nagrade svoje članove u više faza njihovog putovanja.

"Naš zadatak je nadmašiti očekivanja svojih kupaca", rekao je Benjamin Smith, CEO Air France-KLM. "Dodavanje više mogućnosti za zaradu i otkup Flying Blue Milesa bilo je ključni pokretač razvoja Milja + Bodova, i drago nam je što smo mogli razviti to zajedno s našim partnerom Accor, za dobrobit naših zajedničkih kupaca. Cilj nam je smjestiti Flying Blue kao vodeći program lojalnosti zrakoplovnih kompanija tako da nastavimo obogaćivati putovanje naših stranaka na svakom koraku. " 

Sebastien Bazin, predsjednik i glavni izvršni direktor Accora, izjavio je: "Partnerstvo između Air France-KLM-a i Accora poboljšano je u korist naših najodanijih članova. Ono okuplja dva izuzetna igrača u turizmu i ispisuje nova pravila izgradnje vjernosti. Radikalna preobrazba Accorina programa lojalnosti u životnom stilu, utjelovljena budućim brandom ALL - Accor Live Limitless - oživjet ćenašu strategiju "proširenog gostoprimstva" i proširiti se izvan puke gostoljubivosti. Ovo veliko partnerstvo pridonijet će ostvarenju ovog obećanja, iskorištavajući međunarodni utjecaj obje skupine. ” 

 

O Accoru 

Accor je vodeća svjetska ugostiteljska grupa sa 4.800 hotela, odmarališta i rezidencija u više od stotinu država. S neusporedivim ponudom brandova od luksuznih do ekonomskih, Accor već više od 50 godina pruža gostoprimstvo svojim kupcima. 

 

AF-KLM – Flying Blue program vjernosti

Flying Blue, program vjernosti Air France-KLM Grupe, ima 15 milijuna članova i 33 zrakoplovna partnera i više od 100 nezrakoplovnih partnera. Što više putujete, vaša vjernost je više nagrađena.

  isprintaj članak