Six-Pack Abs i američki predsjednici
Bilo bi nategnuto reći da Amerikanci biraju predsjednike na temelju tjelesnog izgleda, ali se birači često smiju kandidatima koji zrače energijom. ...
Kada zvati Hitnu pomoć?
Na broju 94 intervencije uvijek prima liječnik, a ne telefonist u centrali, kako se često pogrešno misli. ...
Zagrepčanin Mario osvaja proteinskim sladoledom
Zagrepčanin je osmislio proteinski sladoled koji za razliku od klasičnog, ne sadrži ni šećer ni masnoće. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti iz svijeta
Air France-KLM i Accor udružuju snage i lansiraju zajedničke programe vjernosti
Objavljeno: 24.06.2019. 14:52  
Jedinstvena europska putnička inicijativa – više od 70 milijuna korisnika ima priliku osvojiti dvostruke nagrade
Jedinstvena europska putnička inicijativa – više od 70 milijuna korisnika ima priliku osvojiti dvostruke nagrade

Od 20. lipnja 2019. svi članovi klubova Air France i KLM -Flying Blue i Le Club AccorHotels programa vjernosti mogu skupljati milje + bodove. Riječ je o jedinstvenoj prilici da putnici istovremeno skupljaju bodove i milje dok lete Air Franceom-KLM-om i odsjedate u Accor hotelima.

Grupa Accor i Air France-KLM jačaju svoje postojeće partnerstvo nudeći po prvi put u europskoj turističkoj industriji sustav dvostruke nagrade cijeloj svojoj svjetskoj bazi kupaca.

Svaki put kada putuju s Air France i / ili KLM-om, ili ostanu barem jednu noć u bilo kojem hotelu Accor grupe, korisnici će istodobno zaraditi i Flying Blue Miles i Le Club AccorHotels Reward bodove.

 

Zaraditi milje i bodove           

0,5 boda / € potrošeno na letove (uz redovito prikupljanje milja)    

1 noć / € provedena u hotelu (osim uobičajenog prikupljanja bodova)

 

Pretvaranje milja u bodove i obrnuto

4000 Flying Blue Miles = 1000 nagradnih bodova      

2000 nagradnih bodova = 1000 Flying Blue Miles

Minimalna konverzija je od 2.000 LCAH bodova 

 

Ovo novo, ojačano partnerstvo korisnicima nudi više mogućnosti za zaradu i otkup. To omogućuje i Air France-KLM i Grupi Accor da nagrade svoje članove u više faza njihovog putovanja.

"Naš zadatak je nadmašiti očekivanja svojih kupaca", rekao je Benjamin Smith, CEO Air France-KLM. "Dodavanje više mogućnosti za zaradu i otkup Flying Blue Milesa bilo je ključni pokretač razvoja Milja + Bodova, i drago nam je što smo mogli razviti to zajedno s našim partnerom Accor, za dobrobit naših zajedničkih kupaca. Cilj nam je smjestiti Flying Blue kao vodeći program lojalnosti zrakoplovnih kompanija tako da nastavimo obogaćivati putovanje naših stranaka na svakom koraku. " 

Sebastien Bazin, predsjednik i glavni izvršni direktor Accora, izjavio je: "Partnerstvo između Air France-KLM-a i Accora poboljšano je u korist naših najodanijih članova. Ono okuplja dva izuzetna igrača u turizmu i ispisuje nova pravila izgradnje vjernosti. Radikalna preobrazba Accorina programa lojalnosti u životnom stilu, utjelovljena budućim brandom ALL - Accor Live Limitless - oživjet ćenašu strategiju "proširenog gostoprimstva" i proširiti se izvan puke gostoljubivosti. Ovo veliko partnerstvo pridonijet će ostvarenju ovog obećanja, iskorištavajući međunarodni utjecaj obje skupine. ” 

 

O Accoru 

Accor je vodeća svjetska ugostiteljska grupa sa 4.800 hotela, odmarališta i rezidencija u više od stotinu država. S neusporedivim ponudom brandova od luksuznih do ekonomskih, Accor već više od 50 godina pruža gostoprimstvo svojim kupcima. 

 

AF-KLM – Flying Blue program vjernosti

Flying Blue, program vjernosti Air France-KLM Grupe, ima 15 milijuna članova i 33 zrakoplovna partnera i više od 100 nezrakoplovnih partnera. Što više putujete, vaša vjernost je više nagrađena.

  isprintaj članak