Iznenađujuće činjenice o fakultetima u SAD-u
Fakulteti se često međusobno natječu u tome koji je kampus najdomljiviji i koji će pridobiti najviše studenata. ...
Posjetili su 10 restorana brze hrane, nezadovoljni označavanjem alergena
Stručnjaci Međunarodnog instituta za potrošačka istraživanje (MIPOR) posjetili su 10 restorana brze hrane u pet slovenskih gradova i provjerili je li označavanj ...
Sa završenim studijem psihologije može se ostvariti krasan posao i napredovanje u njemu
Kako je područje psihologije toliko raznoliko, mogućnosti zaposlenja su beskrajne! ...
Anketa


NALAZITE SE U
Nažalost, mnogi još uvijek ne znaju kako poslati priopćenja za medije
Objavljeno: 15.07.2020. 20:08  
Kada je samoljubivost veća od poslovnosti
Kada je samoljubivost veća od poslovnosti

Terezijana (Velebit)

Često dobivam elektroničku poštu s nepotpunim podacima poput najave prekrasnog zbivanja Highlander Velebit Croatia, a kojeg sponzoriraju razne tvrtke očekujući i dobrobiti za sebe. Jedna od većih je da što više ljudi sazna za pješačenje pustolova čarobnim Velebitom. Istovremeno je zbivanje velika reklama za Hrvatsku.

Upravo dobiveni e-mail s odgovorom što mi ga je poslala njihova Communications Manager nagnao me na ponovni komentar i potaknem ljude u odnosima s javnošću i reklamnim agencijama da nakladnicima izađu ususret i pravilno šalju priopćenja.

Tako sam od Communications Managerice Highlander Velebit Croatia dobio priopćenje, s nešto previše superlativa, ali u kojem nigdje nije naznačeno kada će se sve to zbivati. Objavio sam vijest, a kako ne volim netočnosti i nedorečenosti, zamolio sam je da mi pošalje vrijeme zbivanja. Odgovorila je: "Hvala Vam. Sve informacije dostupne su na linku navedenom u tekstu, a datum početka oba HIGHLANDERA je 12. rujan na Zavižanu.” (Uzgred, nije 12. rujan budući da u godini postoji samo jedan rujan pa je pravilno napisati: 12. (dvanaesti dan mjeseca) rujna.

To je bio dovoljan razlog da je, u najboljoj namjeri, upozorim da ne očekuje da će mediji, uz činjenicu da ih besplatno reklamiraju, još tražiti nedostajuće podatke i trošiti vrijeme u doba kada je sve manje ljudi u uredništvima.

Odmah je stigao uvrijeđeni odgovor njihove Communications Managerice:

"Poštovani, 

Hvala Vam lijepo. 

Ne, niti sam to očekivala od Vas. Moja je poruka bila usmjerena tome da će zainteresirani iz članka koji ste samo kopirali sve informacije koje ih zanimaju naći na poveznici u tekstu. 

Isto tako ne vidim niti potrebu za ovakvim tonom profesionalnih mailova. Veliko Vam hvala na dosadašnjem besplatnom reklamiranju. Ne ću Vas ubuduće zamarati mailovima kako ne bih trošila više Vaše cijenjeno vrijeme. 

Lijep pozdrav.”

 

Neću o nepismenom odgovoru, počam od riječi ne ću umjesto neću, i činjenici da se uopće nije potrudila pročitati objavu, što joj je u opisu posla, a koju sam opismenio i učinio suvislom, već o njenoj samoljubivosti.

Eto, ego je vrlo povrijeđen i nebitno je što neće odraditi posao za koji je plaćena, umjesto da zahvali na profesionalnoj pomoći. Zanima me što će na to reći organizatori toga lijepog zbivanja?

 

Poslao sam joj link na objavu koja vrijedi za sve koji šalju priopćenja za medije: https://www.turistplus.hr/hr/turisticke_zajednice_i_mediji/4850/

 

Uzgred, ova objava nije nešto djelovala ni na turističke zajednice koje se uglavnom nigdje ne pojavljuju i pojma nemaju kako se radi promidžba. Usporedbe radi, gotovo da nema tjedna da nam Grad Beč ne pošalje neko priopćenje na vrlo dobrom standardnom hrvatskom jeziku s pripadajućim dvije do tri fotografije omogućujući nam izbor.

Šteta što je nečija samoljubivost veća od poslovnog odnosa.

  isprintaj članak