Kruh
Za Abrahama Židovi još nisu znali peći u kiselo umiješani kruh, ali ga već Mosije spominje u svom zakonodavstvu. ...
Dio kuhinja snižen za 40% i još nude 20% u Lesnini XXXL
Dio ponude kuhinja trenutačno je sniženo čak 40%, a moguće je ostvariti i dodatnih 20% popusta. ...
Janjetina za prste polizati!
Otkrivamo tajne kakve ni bake ne znaju ...
Anketa


NALAZITE SE U
Zanimljivo je kako bioenergetske terapije odlično pomažu kod nesanice
Objavljeno: 05.04.2019. 11:33  
Kada se budite svake noći u isto vrijeme
Kada se budite svake noći u isto vrijeme

Budite li se svake noći budili u isto vrijeme svake noći? Pa, prema tradicionalnoj kineskoj medicini (TCM), to vrijeme može značiti neravnotežu u određenom organskom sustavu. Teorija TCM vjeruje da su naša duhovna dobrobit i tjelesno zdravlje izravno povezani s unutarnjim sustavima i ritmovima koji pomažu u upravljanju našim tjelesnim funkcijama.

 

Nedostatak sna: učinci uskraćivanja sna

Svi znamo da je dobar noćni san ključan za pravilno reguliranje i rad vašeg tijela, ali koliko je važan san? Kratkoročno, nedostatak odgovarajućeg sna može utjecati na prosudbu, raspoloženje, sposobnost učenja i zadržavanja informacija, te može povećati opasnost od ozbiljnih nesreća i ozljeda.

 

Istraživanja su pokazala da čak i nekoliko dana poremećaja spavanja može prouzročiti:

- povećanje težine

- povećan tek, a time i povećani unos kalorija

- povećanu mogućnost upala (i upalni markeri)

- povišen krvni tlak

- povećanu razinu kortizola (hormon stresa)

- povećana razinu šećera u krvi i inzulina

Dugotrajni poremećaj spavanja može dovesti do brojnih zdravstvenih problema, uključujući pretilost, šećernu bolest, bolesti srca i žila, pa čak i ranu smrt.

 

Što znači buđenje u noći

Zapadna medicina (tzv. tradicionalna medicina) koristi naziv „cirkadijanski ritmovi" kojim opisuje te procese i promjene koje se događaju u nama kao odgovor na naše okruženje. Iako nisu stopostotno jasni sve pojedinosti i razlozi zašto promjena ritma spavanja imaju takve učinke, pogledajmo kako na to "gleda” kineska tradicionalna medicina.

 

Popis vremena buđenja i organa s kojima su povezani - TCM vjeruje da mnoge od tih blokada treba promatrati tjelesno i emocionalno:

22,00 - 23,00 sata: Hormoni i metabolizam

Kada imate poteškoća s uspavljivanjem jasan je znak nekontroliranog stresa. Kao prvu mjeru pokušajte pronaći prave uzroke stresa (što može uzrokovati i nadbubrežna žlijezda).

Osim toga, prema TCM, nemogućnost spavanja u ovom trenutku može biti posljedica drugih endokrinih neravnoteža uključujući štitnjaču ili problem s izmjenom tvari (metabolizmom). 

 

23,00 - 1 sat: Žučna vrećica

Jeste li u posljednje vrijeme teško donosili odluke? Možda vam se smanjilo samopoštovanje?

Fizički, žučna mjehura skladišti i izlučuje žuč, ali emocionalno, prema TCM-u, zadužena je za samopoštovanje i donošenje odluka. Ako do tog trenutka ne zaspite, gubite zalihe energije žučnog mjehura, što s vremenom može dovesti do lošeg samopoštovanja, loše procjene ili teškoća pri izlučivanju masti.

 

1 - 3 sata ujutro: Jetra

Jeste li bili razdražljivi, nesretni ili ljuti više negoli inače?

Ako je tako, vašoj jetri može biti potrebna uravnoteženje. Ako u ovom trenutku ne spavate, možete brzo postati slabokrvni, osobito ako ste ženski zbog važnosti krvi za mjesečnicu (čak i za one koji prolaze kroz menopauzu).

Jetra je također emocionalno povezana s bijesom. Možda ćete uvidjeti da ako se često budite između 1 i 3 sata u noći, možda ste potisnuli ljutnju ili dugotrajnu ogorčenost. Simptomi neravnoteže jetre uključuju nepravilnu mjesečnicu, slabokrvnost, kronični umor i glavobolju. Jetra možete prirodno poduprijeti ljekovitim biljem, i nekim jednostavnim promjenama načina života.

 

3 - 5 sati ujutro: Pluća

Je li se dogodilo nešto posebno tužno ili tragično?

Pluća su odgovorna za pomicanje energije (energije) kroz meridijane i cijelo tijelo, kao i za pružanje imunološke zaštite. Također je emocionalno povezana s tugom. Možda ćete se u tom razdoblju noći probuditi ukoliko se borite s tugom, žalosti. Neravnoteže energije se također mogu pojaviti kao kašljanje, astma ili laka bolest dišnog sustava.

Svi otrovi koji se otpuštaju i razbijaju ranije tijekom noći, izbacuju se iz sustava.

 

Debelo crijevo je aktivno tijekom tog vremena. Smetnje loše prehrane ili prekasno može dovesti do problema koji će vas probuditi u ovom trenutku.

 

5 -7 sati ujutro: Debelo crijevo

Jeste li se držali nečega što vam je posebno teško puštati?

Ovo je najbolje vrijeme za pokretanje crijeva. Debelo crijevo je sve što znači "puštanje” - tjelesno i emocionalno. Simptomi kvara uključuju zatvor, tvrdu stolicu, osip na koži i osjećaj emocionalnog "zapinjanja".

 

Kako dobiti bolji san

Kvalitetno spavanje je osnova zdravlja. Stoga treba redovito vježbati, izbjegavati piti napitke s kofeinom nakon 14 sati i isključiti elektronske i druge uređaje u blizini kreveta. I šalica čaja pred spavanje, recimo od odoljena (valerijane), također može poboljšati ukupnu kvalitetu sna i pomoći da se opustite navečer. 

 

Zanimljivo je kako bioenergetske terapije odlično pomažu kod nesanice.

 

Više o TCM-u pročitajte na: 

https://www.turistplus.hr/hr/kineska_i_tibetanska_medicina_u_turizmu/458/

 

Ova informacija nije zamjena za profesionalni medicinski savjet, dijagnozu ili liječenje i služi samo kao informacija. Uvijek potražite savjet liječnika ili drugog kvalificiranog zdravstvenog djelatnika s bilo kakvim pitanjima o vašem zdravstvenom stanju i / ili trenutnim lijekovima. Nemojte zanemariti profesionalni medicinski savjet ili odgoditi traženje savjeta ili liječenja zbog nečega što ste ovdje pročitali.

  isprintaj članak