Svjetski dan krastavaca

Ovogodišnji Svjetski dan krastavaca prigodno je obilježen i proslavljen otvaranjem tajnih vrata zagrebačke Vile Werner Među gostima bile sui DJ Bizzo Bodega, mo ...
Trovanje računom iz dućana
Bisfenol A može utjecati na hormonski povezane metaboličke procese u tijelu i izazvati dijabetes i debljinu, te smanjuje plodnost i nepovoljno utječe na razvoj ...
Anketa


NALAZITE SE U
Objavljena priopćenja za javnost su najjeftinija reklama
Objavljeno: 02.08.2016. 16:01  
Kada u turističkim zajednicama poput Turističke organizacije Novi Sad ne znaju svoj posao!
Kada u turističkim zajednicama poput Turističke organizacije Novi Sad ne znaju svoj posao!

Već dugo imam nedovršeni i spremljeni članak o tome kako u turističkim zajednicama, posebno Hrvatske, nemaju pojma kako održavati odnose s javnošću, a još više kako se obraćati medijima. Požurit ću ga dovršiti i objaviti, a do tada ću se osvrnuti na današnji potpuno neprofesionalan odnos iz PR-a Turističke organizacije (zajednice) Novog Sada.

Napisao: Željko Marušić

Prvo bih pojasnio da je posao turističkih zajednica trošiti, a ne štedjeti novac! To još mnogi direktori nisu naučili, a i kada ga troše to čine na neprimjereni način i u pogrešnim medijima. No, to ostavimo za onaj posebni članak.

Jedan od najučinkovitijih i, u stvari, besplatnih načina oglašavanja je slanje priopćenja za javnost. Mediji će ih, ukoliko su zanimljivi, rado objaviti da popune prostor. Mi na ovom portalu, ali i prije u Turist plusu - kao vodećoj reviji za turizam u jugoistočnoj Europi, oduvijek smo pazili što ćemo objaviti, a tako je i danas. Stoga smo i rubrike vijesti podijelili na opće, na vijesti iz inozemstva te najave običnih i najave turističkih zbivanja.

Posebno ističem najave inozemnih turističkih zbivanja koje nisu prepoznale niti turističke zajednice u okruženju osim Turističke organizacije Srbije koji očito dobro znaju svoj posao! Osim njih ponekad stižu vijesti iz TO Novog Sada iz koje su me neočekivanim neprofesionalnim odgovorom potakli na ovu kolumnu.

Naime, sve više turističkih zajednica, ali i drugih tvrtki, čak i agencija za odnose s javnošću, sjetile su se kako se mogu igrati grafičara, dizajnera, desk top publishinga, i vjerojatno bi, da mogu, priopćenja izdavali u obliku elektronskih novina. No, poteškoća je u tome da to šalju u .pdf formatu što nakladnicima zadaje dodatni posao pretvaranja njihovog uzaludnog "truda" u prihvatljiv word format za tekstove i jpg format za fotografije kako bismo obavili čuveni "copy-paste" iako to u našem slučaju baš i nije tako budući da izrazito pazimo na čistoću jezika. Dakle: dvostruko izgubljeno vrijeme i to kod onog koji je pripremao .pdf i kod onog tko odluči poslati vijest radi objave.

Temeljem navedenog počeo sam slati kratka upozorenja takvim pošiljateljima, a među kojima je i Tihana Putin, PR i Events (ma što značila ta titula) iz Turističke organizacije Novog Sada.

Kratko i jezgrovito upozorenje s moje strane je glasilo: "Mučite se grafički obrađivati i slati u pdf formatu, a nama - medijima, najlakše je kada sve pošaljete u wordu i slike u jpg formatu. Tako će daleko više biti objavljene vaše informacije. Ovako, nemamo vremena "igrati " se vašim uratcima.

Lp,

 Željko Marušić"


Uvrijeđeni odgovor je uslijedio:

"Poštovani,

 Najpre da Vas obavestim da moja baza medija broji preko 1000 adresa i nije moguće slati kroz sistem sve poruke.

Inače naš press clipping broji preko 500 objava mesečno, što nas čini veoma vidljim na turističkom tržištu. Ne bih rekla da je to za novinare, kako Vi pišete mučenje.

Ako želite da obajvite, možete to napisati a ja ću Vam rado proslediti istu vest:

S poštovanjem,

Izvolite gotov tekst".


Na sve to mogu reći da je ta osoba zalutala u posao koji obavlja podcjenjujući značaj medija, pa i portala turistplus.hr koji ima veliki broj pregleda i još uvijek puno znači i na tržištu Srbije, odgovarajući istovremeno napuhano i uvrijeđeno. Neka izabere posao u kojem neće biti u dodiru s ljudima!


  isprintaj članak