Kruh
Za Abrahama Židovi još nisu znali peći u kiselo umiješani kruh, ali ga već Mosije spominje u svom zakonodavstvu. ...
Dio kuhinja snižen za 40% i još nude 20% u Lesnini XXXL
Dio ponude kuhinja trenutačno je sniženo čak 40%, a moguće je ostvariti i dodatnih 20% popusta. ...
Janjetina za prste polizati!
Otkrivamo tajne kakve ni bake ne znaju ...
Anketa


NALAZITE SE U > Zdravlje
Višak tjelesne masti može uvelike povećati opasnost od preranog svršavanja
Objavljeno: 07.05.2019. 11:25  
Kako zaustaviti preuranjenu ejakulaciju prirodnim putem
Kako zaustaviti preuranjenu ejakulaciju prirodnim putem

Mnogi mladi i stari pate od istog problema koji se zove preuranjena ejakulacija. Kod nekih se javlja u nekom životnom dobu, a kod nekih je to stalna pojava koja predstavlja veliki životni problem.

Iako je teško odrediti točno vremensko razdoblje koje bismo opisali riječju „preuranjeno", većina ljudi bi se složilo da bi se izbacivanje sjemena (ejakuliranje) prije negoli što žena doživi orgazam, moglo nazvati preuranjenim.

 

Psihološka, a ne tjelesna poteškoća

Prevelika uzbuđenost, stres i umor su jedni od najvećih okidača preuranjene ejakulacije.

Ako ste u potrazi za načinima da produžite spolni opnos sa svojom partnericom/partnerom, postoji dovoljno prirodnih načina koje vam mogu pomoći da postignete cilj.

 

Kako duže "izdržati”

"Propeler” položaj pri snošaju

Propeler je položaj za vođenje ljubavi koja pomaže u zaustavljanju prerane ejakulacije, ali i koji daje nove osjećaje užitka i muškarcu i ženi. U tom položaju, vaša partnerica će morati ležati na leđima s raširenim nogama, a vi prodirete u smjeru njezinih nogu. Oboje ćete osjetiti drugačiji doživljaj u ovom položaju u odnosu na uobičajeni seks budući da su ženske usmine i klitoris u punom dodiru s muškarčevom zdjelicom, što joj daje veću količinu užitka.

Muškarac u tom položaju može pomicati bokove kružno tijekom spolnog čina koji će dati ženi snažne orgazmične osjećaje i istodobno zadržati muškarčevo uzbuđenje pod kontrolom i tako ga spriječiti da prebrzo svrši. Budući da ćete biti okrenuti prema partneričinim stopalima, bit ćete i malo zbunjeni i nećete se brzo uzbuđivati. I zato što ne vidite partneričino lice.

Taj položaj nudi i mogućnost da tijekom seksa budete stvaralački. Mogli biste lagano zagristi ili sisati prste na nogama kako biste joj ubrzali orgazam.

 

Metoda istiskivanja tijekom spolnog odnosa

Tehnika istiskivanja je drevni brzo-djelujući lijek koji zadržava ejakulaciju. Vremenski je provjerena i često korištena tehnika za odgađanje izbacivanja sjemena.

Kada osjetite da ste blizu svršavanja, jednostavno ud povucite izvan rodnice i stisnite ga palcem i kažiprstom ispod glavića na nekoliko sekundi dok ne osjetite da je razina uzbuđenja pala. Čim ne osjetite osjećaj da biste mogli svršiti, možete ponovno nastaviti odnos.

Ako prvi put imate snošaj s novom partnericom, bilo bi dobro da otvoreno kažete kako imate poteškoća kako se ne bi iznenadila što te izvadili spolovilo iz nje. 

 

Pomognite si s toplom umirujućom kupkom prije snošaja

Smanjite razinu uznemirenosti u tijelu i uživajte u dugotrajnom spolnom odnosu zahvaljujući uživanju u umirujućoj toploj kupelji. Da, točno. Možete spriječiti preranu ejakulaciju jednostavnim uzimanjem opuštajuće tople kupke jer su uzbuđenost i strahovi glavni razlozi preranog izljeva sjemena tijekom snošaja. 

Naime, nakon dugog i teškog dana tijelo će biti umorno i pod stresom, te kada tako umorno tijelo tjerate na dodatni napor seksa, jednostavno ga neće podnijeti i brzo ćete svršiti.

Topla kupka dokazana je metoda za smirivanje živaca. Dodajte malo umirujućih eteričnih ulja poput lavande i sandalovine u vodu za kupanje. Opustit će vas i smiriti podjednako i vaše tijelo i vaš duh. Pomoći će i da ostanete opušteni i svjesni tijekom seksa. To će vam pomoći da duže izdržite u krevetu s partnerom i omogućiti da je potpuno zadovoljite.

 

Jedite češnjak za poboljšanje optoka krvi

Češnjak je prirodni afrodizijak koji može pojačati vašu seksualnu izdržljivost. Poznato je da je češnjak jedan od najznačajnijih prirodnih lijekova koji vam mogu pomoći da prirodno duže izdržite u krevetu. Češnjak povećava dotok krvi u muški spolni ud i istovremeno pomaže opuštanju krvnih žila. Time pridonosi čvrstom udu (jača erekciju) i isto vrijeme pomaže u odgađanju izljeva sjemena. Češnjak od davnina koriste mnogi narodi kako bi potaknuo i liječio njihovu seksualnost.

Češnjak je najbolje jesti tako da ga dodate u hranu koju već jedete. Možete ga dodati bilo kojoj vrsti jela s povrćem ili mesom, salati, varivima... Dva češnja češnjaka zgnječite ih ili ih natopite i dodajte jelu koje kuhate.

 

Cool Draw metoda

Cool Draw je odlična tehnika kojom možete smanjiti razinu uzbuđenja tijekom snošaja i spriječiti ejakulaciju. Ovaj način nazivaju i disanje testisa, jer izvođenjem ove tehnike testisi padaju i uzdižu se kao da dišu.

U stvarnosti, koristit ćete svoje mišiće i um kako biste spustili i podigli testise kako biste izvukli seksualnu energiju iz svojih genitalija i prema gore u vaš mozak.

Prvo ćete potrošiti nešto vremena da to naučite. Vježbajte, kada je je vaš ud mekan, u prostoriji u kojoj nećete biti ometani. Evo kako se to radi:

Stavite testise na dlan lijeve ruke i nježno ih masirajte kako biste ih zagrijali sve dok ne osjetite lagane trnce svoje seksualne energije.

Udahnite i lagano povucite mišiće oko testisa, perineum (područje između anusa i testisa) i anus.

Dok udišete i povlačite svoje mišiće, zamislite da pijuckate ovu seksualnu energiju i izvlačite je iz testisa u vaš perineum i na anus (čmar) i trticu.

Izdišite i opustite mišiće, ali zadržite svoju pažnju na rastućoj seksualnoj energiji.

Nastavite s udisanjem i povlačenjem, a zatim izdhnati i opustite se još nekoliko puta dok ne osjetite toplinu ili trnce na perineumu.

Zatim pomaknite energiju iz testisa i perineuma sve do cijele kralježnice u bazu lubanje.

Učinite to 5 do 10 minuta ili dok ne postanete svjesni laganog osjećaja u glavi.

Konačno, dodirnite jezikom gornji dio usne šupljine centimetar i pol iza prednjih zuba gdje se nepce sužava. To će omogućiti da energija teče niz prednji dio tijela u pupak.

Navlažite usta nekom slinom i progutajte je kako biste ohladili svoju seksualnu napetost.

Sada kada ste naučili ovu metodu s mekim penisom, vježbajte je uz punu erekciju. Nadražujte svoj ud jednom rukom i testise s drugom i vježbajte usisavanje energije u vašu kralježnicu i mozak.

Priloikom spolnog odnosa koristite istu metodu i nastavite pijuckati seksualnu energiju iz vašeg uda i mošnje i sve će trajati dulje. Ako počnete osjećati laganu glavobolju, jednostavno dodirnite jezikom gornji dio unutrašnjosti usne šupljine i spustite svoju seksualnu energiju iz mozga u pupak ispred tijela.

 

Izgubite na težini

Višak tjelesne masti može uvelike povećati opasnost od preranog svršavanja. Prekomjerna tjelesna masa je jedan od glavnih uzroka preuranjene ejakulacije jer je višak masnoće u tijelu izaziva na više načina.

Višak masnih naslaga u području zdjelice može staviti veći pritisak na mišiće oko prostate, što oper može dovesti do prebrzog vrhunca. Gubitak težine ne samo da će vam pomoći da vodite ljubav duže, nego će također poboljšati kvalitetu vašeg života i pomoći vam da povećate vaše samopouzdanje. Gubitak težine uključuje tri glavna čimbenika, poboljšanje vaše prehrane, spaljivanje viška masnoće i izbjegavanje "prečaca".

Što dalje od loše i prerađene hrane. Vaša dijeta bi trebala sadržavati hranu bogatu proteinima kao što su jaja, orašasti plodovi, riba i grah. Pobrinite se da jedete puno zelenog lisnatog povrća jer su bogati vlaknima i sadrže malo kalorija.

Umjesto ciljanih vježbi poput čučnjeva i trbušnjaka uradite više kardio- i aerobnih vježbi za brže sagorijevanje masti.

Gubite težinu postupno i primijetit ćete veliku razliku u spavaćoj sobi.


Senzorna meditacija Vipassana

Možete koristiti tehniku senzorne meditacije kao što je Vipassana posredovanje za otvaranje više osjetila odjednom i odgađanje svršavanja na naredbu. Vježbajte na sigurnom mjestu gdje vas neće ometati.

Evo koraka za izvođenje ove vježbe:

Skinite cipele i hodajte bosi gdje god vježbali.

Možete nositi odjeću za izvođenje ove vježbe, ali bi bilo stvarno najbolje ako da to možete učiniti goli.

Zatvorite oči, stojte mirno i opustite se. Dišite nekoliko minuta i nekoliko puta duboko udahnite dok se ne osjetite potpuno mirno.

Osjetite osjećaje napetosti i opuštenosti u svakom mišiću vašeg tijela počevši od stopala i kretanja do vrha glave.

Primijetite osjećaje u tabanima vaših stopala. Tada primijetite osjećaje u nogama, kukovima, trbuhu, ramenima i tako dalje dok ne primijetite sve osjećaje u vašem tijelu do vrha glave.

Sada, nastavljajući održavati potpunu svijest o svim osjećajima u vašem tijelu, počnite se kretati po sobi vrlo sporo uz maksimalnu svijest.

Samo malo otvorite oči da jedva vidite kamo idete i kako se ne biste ozlijedili. Ali pazite da ih samo malo otvorite.

Hodajte što je moguće sporije, osjećajući minute pokreta svakog mišića dok podižete svaku nogu i nogu.

Osjetite pritisak i kretanje cijelog tijela dok ga spuštate i mijenjate težinu, osjećate teksturu poda ili tvrdoću i ravnomjernost tla.

Nakon nekoliko minuta potpunog usredotočenja na tjelesne osjećaje hodanja, još malo otvorite oči i posvetite pozornost osjećaju vida.

Pozorno promatrajte oblike, boje i teksture svega što vidite. Nastavite održavati potpunu svjesnost svog tijela i nastavite polako hodati dok to radite.

Ako slučajno usredotočite pažnju na osjećaj vida, jednostavno se podsjetite da ćete i dalje osjećati sve što se događa u vašem tijelu.

Kada budete spremni za više, dodajte osjećaj sluha. Slušajte sve zvukove oko vas.

Ako ste vani, možda ćete čuti vjetar, šuškanje lišća, ptica i automobila.

Ako ste unutra, možda ćete biti zaprepašteni svim zvukovima u prostoru koji vas okružuju: škripanje zidova i podova, vodovod i grijanje te buku računala i uređaja. Sada osjećate svoje tijelo, vid i sluh zajedno.

Naposljetku, dodajte miris. Ako ste vani u proljeće, na vjetru će biti mnogo prekrasnih mirisa. Kad god i gdje god se nalazili, uključite sve što vam nos "pokupi".

Zapamtite ovo stanje potpune svijesti svojih osjetila. Obratite pažnju na to kako se osjećate kada vidite, čujete, osjetite i osjetite sve oko sebe odjednom.

Kada ste u zanosu snošaja koji se približava izbacivanju sjemena, jednostavno "uključite" sva vaša osjetila odjednom, kao što ste to učinili upravo sada. Otvorite svoja osjetila i odjednom uzmite u sebi sve što osjećate, vidite, čujete i mirirate. To će odmah maknuti vašu potrebu za svršavanjem i moći ćete duže "trajati” tijekom spolnog odnosa. 

 

Bioenergija

Bioenergetskim terapijama se također može pomoći za sprečavanje preuranjene ejakulacije.


  isprintaj članak