Čuda spolnosti
Muški fetus ima sposobnost erekcije dok je majka u zadnjem tromjesečju trudnoće. ...
Uvjet maske: izbjegavajte diskriminaciju, spriječite isključenje
Maske su trenutno obavezne na mnogim mjestima. Diskriminacija ljudi koji su vani u javnosti bez zaštite usta nije neuobičajena. Nenošenje maski može imati zdrav ...
Okus seksa
Pojedeno utječe na okus tijela tijekom oralnog seksa. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Dragocjenost ljudskih odnosa
Objavljeno: 13.11.2020. 14:30  
Karlovačko podsjeća na važnost prijateljskih odnosa i na jedinu stvar koju se prijatelje baš nikad ne pita
Karlovačko podsjeća na važnost prijateljskih odnosa i na jedinu stvar koju se prijatelje baš nikad ne pita

Posljednjih mjeseci pandemija koronavirusa nije ostavila traga samo na gospodarstvo na razini svijeta već nas je posjetila i na dragocjenost ljudskih odnosa. Oni su, uslijed svih izazova s kojima se suočavamo, postali važan izvor potpore i veselja.

Karlovačko pivo, robna marka tvrtke Heineken Hrvatska, novom oglašivačkom kampanjom slavi prijateljstvo kao jednu od najvažnijih stvari u životu. Ova pozitivna priča nastavak je već poznate kampanje „Među svojima". U iznimno izazovno vrijeme u kojem živimo, međusobna je podrška najvažnija i, uz obiteljske, prijateljske odnose trebamo posebno njegovati.

Kroz razgovor dvojice prijatelja u uobičajenim, svakodnevnim situacijama s kojima se svatko može poistovjetiti, provlači se osnovna ideja kampanje: prijatelja možeš pitati zaista sve, osim jedne stvari koja se podrazumijeva, a to je koje pivo pije. 

Zanimljivo je da je redateljska uloga u ovom spotu, čija se priča temelji na muškom prijateljstvu, povjerena ženi - mladoj hrvatskoj redateljici Sonji Tarokić, jednoj od najvećih nada hrvatske redateljske scene. Desna ruka redateljice na setu bio je Danijel Križanović, kojem je ovo prvi rad u hrvatskoj produkciji, nakon sedam godina rada na mjestu prvog asistenta redatelja megahita „Game of Thrones", kao i na mnogim drugim svjetski poznatim projektima. 

Prijatelje koji prolaze kroz razne životne situacije, zanimljive i zabavne, a ponekad i ozbiljne, utjelovili su Šime Šitum i Lucian Mirdita, prijatelji i u stvarnom životu. Njihova međusobna živost samo je snimanje učinila izuzetno zabavnim te je vidljiva u televizijskom spotu, kojem je dodala posebnu energiju. Obojica glavnih glumaca su izrazito svestrana – Šime je naime, i sam diplomirani redatelj specijaliziran za režiranje glazbenih spotova, a osim režijom i glumom bavi se i pisanjem scenarija. Lucijan Mirdita također je redatelj, a osim pred kamerama izvrsno se snalazi i za mikrofonom Radio Studenta te svira u jednom poznatom glazbenom, uličnom ansamblu i kolektivu bendova.

  isprintaj članak