Uvjet maske: izbjegavajte diskriminaciju, spriječite isključenje
Maske su trenutno obavezne na mnogim mjestima. Diskriminacija ljudi koji su vani u javnosti bez zaštite usta nije neuobičajena. Nenošenje maski može imati zdrav ...
Okus seksa
Pojedeno utječe na okus tijela tijekom oralnog seksa. ...
Najčešće nesreće kod kuće
Koliko dom smatrali sigurnim, mjesto je mnogih nesreća. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Izdvojeno
Dragocjenost ljudskih odnosa
Objavljeno: 13.11.2020. 14:30  
Karlovačko podsjeća na važnost prijateljskih odnosa i na jedinu stvar koju se prijatelje baš nikad ne pita
Karlovačko podsjeća na važnost prijateljskih odnosa i na jedinu stvar koju se prijatelje baš nikad ne pita

Posljednjih mjeseci pandemija koronavirusa nije ostavila traga samo na gospodarstvo na razini svijeta već nas je posjetila i na dragocjenost ljudskih odnosa. Oni su, uslijed svih izazova s kojima se suočavamo, postali važan izvor potpore i veselja.

Karlovačko pivo, robna marka tvrtke Heineken Hrvatska, novom oglašivačkom kampanjom slavi prijateljstvo kao jednu od najvažnijih stvari u životu. Ova pozitivna priča nastavak je već poznate kampanje „Među svojima". U iznimno izazovno vrijeme u kojem živimo, međusobna je podrška najvažnija i, uz obiteljske, prijateljske odnose trebamo posebno njegovati.

Kroz razgovor dvojice prijatelja u uobičajenim, svakodnevnim situacijama s kojima se svatko može poistovjetiti, provlači se osnovna ideja kampanje: prijatelja možeš pitati zaista sve, osim jedne stvari koja se podrazumijeva, a to je koje pivo pije. 

Zanimljivo je da je redateljska uloga u ovom spotu, čija se priča temelji na muškom prijateljstvu, povjerena ženi - mladoj hrvatskoj redateljici Sonji Tarokić, jednoj od najvećih nada hrvatske redateljske scene. Desna ruka redateljice na setu bio je Danijel Križanović, kojem je ovo prvi rad u hrvatskoj produkciji, nakon sedam godina rada na mjestu prvog asistenta redatelja megahita „Game of Thrones", kao i na mnogim drugim svjetski poznatim projektima. 

Prijatelje koji prolaze kroz razne životne situacije, zanimljive i zabavne, a ponekad i ozbiljne, utjelovili su Šime Šitum i Lucian Mirdita, prijatelji i u stvarnom životu. Njihova međusobna živost samo je snimanje učinila izuzetno zabavnim te je vidljiva u televizijskom spotu, kojem je dodala posebnu energiju. Obojica glavnih glumaca su izrazito svestrana – Šime je naime, i sam diplomirani redatelj specijaliziran za režiranje glazbenih spotova, a osim režijom i glumom bavi se i pisanjem scenarija. Lucijan Mirdita također je redatelj, a osim pred kamerama izvrsno se snalazi i za mikrofonom Radio Studenta te svira u jednom poznatom glazbenom, uličnom ansamblu i kolektivu bendova.

  isprintaj članak