Bosch i Mercedes-Benz pokreću pilot-projekt za uslugu automatiziranog prijevoza u San Joseu
Automatizirana vozila S-klase opremljena Boschevim i Mercedes-Benzovim sustavom vožnje i softverom pružaju uslugu prijevoza između zapadnog San Josea i središta ...
U kojoj zemlji pršti od orgazma?
Sve vrvi trgovinama seksi igračkama, raznim spolno poticajnim materijalima, pornografskim filmovima i slično. ...
Krovovi bečkog metroa postaju postrojenja za proizvodnju solarne energije
Dobivenu će se energiju trošiti odmah na mjestu proizvodnje za pogon dizala, pokretnih stuba i rasvjetu. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Pravni savjeti
Tko dođe prekasno, mora to platiti
Objavljeno: 01.05.2018. 09:06  
Kašnjenje na zrakoplov (avion) - plaćate
Kašnjenje na zrakoplov (avion) - plaćate

Neka, unaprijed određena pravila priređivača putovanja su obvezujuća. Na primjer "vrijeme za check-in". Ukoliko je u putnim dokumentima jednoznačno navedeno vrijeme kad se morate pojaviti na šalteru check-ina, ono se mora bez pogovora i "zašto" i "ali" pitanja ispoštovati. Tko se pojavi prekasno, ne mora više biti uslužen od strane zrakoplovne tvrtke. I u tom slučaju uopće nije važno koji je razlog kašnjenja. 

Troškove zamjenske usluge zakašnjeli putnik mora snositi sam. To vrijedi čak i ako se na vrijeme pojavite na check-inu, ali ne želite stajati u redu dok vam se do kraja ne pruži usluga. Tako je, nakon uvida prvostupanjskog suda u Homburgu jednoj putnici dosuđeno, nakon što je u međuvremenu išla popiti kavu i napokon se pojavila na šalteru odlazaka kako bi se prijavila za let samo pola sata prije leta. (Presuda: AG Bad Homburg, AZ: 2 C 1562/03).

  isprintaj članak