Iznenađujuće činjenice o fakultetima u SAD-u
Fakulteti se često međusobno natječu u tome koji je kampus najdomljiviji i koji će pridobiti najviše studenata. ...
Posjetili su 10 restorana brze hrane, nezadovoljni označavanjem alergena
Stručnjaci Međunarodnog instituta za potrošačka istraživanje (MIPOR) posjetili su 10 restorana brze hrane u pet slovenskih gradova i provjerili je li označavanj ...
Sa završenim studijem psihologije može se ostvariti krasan posao i napredovanje u njemu
Kako je područje psihologije toliko raznoliko, mogućnosti zaposlenja su beskrajne! ...
Anketa


NALAZITE SE U
Neozbiljno ponašanje zračnog prijevoznika nije moglo biti dokazano
Objavljeno: 27.07.2020. 20:51  
Kovčeg nije ručna prtljaga
Kovčeg nije ručna prtljaga

Međunarodna zračna luka Incheon, Seoul (snimio: Željko Marušić)

Zrakoplovne tvrtke nisu dužne prihvatiti teške putne kovčege kao ručnu prtljagu ma koliko god sadržaj u njima bio vrijedan. Sigurnost putnika je uvijek na prvom mjestu i stoga je kovčeg potrebno predati na prijevoz.

Osim toga, vlasnik izgubljenog vrijednog komade prtljage nema pravo na punu naknadu štete, ako nije prijavio vrijednosti prtljage u njemu, a mkoja podliježe plaćanju dodatne naknade za osiguranje. 

Stručnjaci ARAG-a na naveli su specifičan slučaj u kojem je zrakoplovna tvrtka odbila unošenje 20 kilograma teškog kovčega u putničku kabinu i bio je predan na prijevoz u prtljažniku zrakoplova. Odmah nakon slijetanja je nestao. No, umjesto 14.000 eura odštete za navodno toliku vrijednost saržaja, putniku je isplaćeno samo 550 eura, kolika je tada bila nadoknada za izgubljenu prtljagu.

Putnik je tužio zrakoplovnu tvrtku, ali neozbiljno ponašanje zračnog prijevoznika nije moglo biti dokazano. (Rješenje suda: OLG Köln, AZ: 22 U 137/04, slučaj: Arrag)

  isprintaj članak