Jaslice i vrtići razmišljaju kako podučavati pitanja rodnog identiteta
Slučaj šestogodišnjaka koji je prestao pohađati jaslice nakon što su ga maltretirali zbog odijevanja u djevojačku odjeću. ...
Život bez muke i nereda
Jeste li se sjetili kupiti jeftinu plastičnu foliju i njome zaštititi radnu površinu prilikom rada za koji smatrate da će je dosta zaprljati? Kad završite jedno ...
Pet načina kako pronaći pravog životnog partnera
Postoje razne stvari koje nekome mogu otežati pronalazak srodne duše, počevši od previše zauzetosti poslom, nespojivosti itd. Postoje čak i oni koji su odlučili ...
Anketa


NALAZITE SE U > Pravni savjeti
Neozbiljno ponašanje zračnog prijevoznika nije moglo biti dokazano
Objavljeno: 27.07.2020. 20:51  
Kovčeg nije ručna prtljaga
Kovčeg nije ručna prtljaga

Međunarodna zračna luka Incheon, Seoul (snimio: Željko Marušić)

Zrakoplovne tvrtke nisu dužne prihvatiti teške putne kovčege kao ručnu prtljagu ma koliko god sadržaj u njima bio vrijedan. Sigurnost putnika je uvijek na prvom mjestu i stoga je kovčeg potrebno predati na prijevoz.

Osim toga, vlasnik izgubljenog vrijednog komade prtljage nema pravo na punu naknadu štete, ako nije prijavio vrijednosti prtljage u njemu, a mkoja podliježe plaćanju dodatne naknade za osiguranje. 

Stručnjaci ARAG-a na naveli su specifičan slučaj u kojem je zrakoplovna tvrtka odbila unošenje 20 kilograma teškog kovčega u putničku kabinu i bio je predan na prijevoz u prtljažniku zrakoplova. Odmah nakon slijetanja je nestao. No, umjesto 14.000 eura odštete za navodno toliku vrijednost saržaja, putniku je isplaćeno samo 550 eura, kolika je tada bila nadoknada za izgubljenu prtljagu.

Putnik je tužio zrakoplovnu tvrtku, ali neozbiljno ponašanje zračnog prijevoznika nije moglo biti dokazano. (Rješenje suda: OLG Köln, AZ: 22 U 137/04, slučaj: Arrag)

  isprintaj članak