Prodaja kineskih 5G pametnih telefona trebala bi doseći 140 milijuna komada 2020. godine
Kineska prodaja 5G pametnih telefona u srpnju iznosila je blizu 14 milijuna komada, što je 239 posto više u odnosu na siječanj ...
Plesni stilovi koji će vam poboljšati tjelesnu spremnost
Ples je jedan od najvažnijih načina rješavanja kalorija, a istovremeno se zabavljate. ...
Stvari koje nikako ne pripadaju u perilicu rublja
Ako želite uštedjeti novac i ako želite da vaša perilica rublja dobro i dugo radi, onda budite oprezni da sljedeći predmeti ne uđu u nju. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Pravni savjeti
Neozbiljno ponašanje zračnog prijevoznika nije moglo biti dokazano
Objavljeno: 27.07.2020. 20:51  
Kovčeg nije ručna prtljaga
Kovčeg nije ručna prtljaga

Međunarodna zračna luka Incheon, Seoul (snimio: Željko Marušić)

Zrakoplovne tvrtke nisu dužne prihvatiti teške putne kovčege kao ručnu prtljagu ma koliko god sadržaj u njima bio vrijedan. Sigurnost putnika je uvijek na prvom mjestu i stoga je kovčeg potrebno predati na prijevoz.

Osim toga, vlasnik izgubljenog vrijednog komade prtljage nema pravo na punu naknadu štete, ako nije prijavio vrijednosti prtljage u njemu, a mkoja podliježe plaćanju dodatne naknade za osiguranje. 

Stručnjaci ARAG-a na naveli su specifičan slučaj u kojem je zrakoplovna tvrtka odbila unošenje 20 kilograma teškog kovčega u putničku kabinu i bio je predan na prijevoz u prtljažniku zrakoplova. Odmah nakon slijetanja je nestao. No, umjesto 14.000 eura odštete za navodno toliku vrijednost saržaja, putniku je isplaćeno samo 550 eura, kolika je tada bila nadoknada za izgubljenu prtljagu.

Putnik je tužio zrakoplovnu tvrtku, ali neozbiljno ponašanje zračnog prijevoznika nije moglo biti dokazano. (Rješenje suda: OLG Köln, AZ: 22 U 137/04, slučaj: Arrag)

  isprintaj članak