Drevni kosturi poznati kao "Ljubavnici iz Modene" su mladići
Dva su mladića dakle, mogli biti ratni drugovi ili prijatelji, umrli zajedno tijekom okršaja i tako pokopani unutar istog groba “ ...
Mjesec na dan rođenja utječe na naše osobine
Ukoliko ste rpđeni u vrijeme punog Mjeseca potpuno ste drugačiji od osoba rođenih u doba polumjeseca. ...
Bosch započinje sezonu grijanja novim rap videozapisom
IFA 2019.: sezona počinje uz pametni i povezani sustav grijanja EasyControl ...
Anketa


NALAZITE SE U
Sve više ugostitelja kupuje ocjene kako bi privukli više gostiju
Objavljeno: 19.06.2019. 18:54  
Lažni osvrti o ugostiteljskim objektima na web stranicama i društvenim mrežama
Lažni osvrti o ugostiteljskim objektima na web stranicama i društvenim mrežama

Ubud (Bali, Indonezija)


Europski novinari su se raspisali o tome kako se može kupiti lažne ocjene gostiju, pratitelje na Facebooku i Instagramu, kao i lajkove na objavama restorana.

Gotovo i da nema mlade, ali i osobe srednjih godina, koja će na Facebooku i slično provjeriti ocjene nekog ugostiteljskog objekta prije negoli se odluči otići u njega. Ocjene objavljene na društvenim mrežama postale su najjače oružje vlasnika u borbi za gosta. A, kao u svakom ratu, ne biraju sredstva!

Mediji su se ovih dana raspisali o kupovini ocjena. Tako se mogu osigurati odlične ocjene na Trip Advisoru (imao sam prilike ući u visokoocijenjene "rupe” nagrađene s njihove strane po ocjenama "gostiju”), ali i dobiti puno pratitelja na Faceooku i Instagramu. 

Vlasnici te ocjene i dobra mišljenja mogu kupiti kreditnom karticom na nekoj od mnogobrojnih web stranica koje nude tu uslugu. Cijene te usluge kreću se već od svega tri dolara, a naveden je i primjer kako jedan ugostitelj dobio čak 50 odličnih ocjena "gostiju” iz Amerike za svega 122 dolara. Sto pratitelja na Instagramu stoji 2,99 dolara, a tisuću 12,99 dolara.

Podsjećam, Američka savezna komisija za trgovinu objavila je u ožujku ove godine da je podnijela tužbu protiv jedne tvrtke koja je plaćala lažne kritike na poznatim siteovima. Borba protiv toga kod nas u Europi tek predstoji.

 

Kako izabrati restoran

Ukoliko ste na putu jedan od najboljih načina za izbor restorana ili gostionice, neovisno o dobivenim ocjenama gostiju, je upitati domaćine što misle o njemu i bi li ga preporučili. Time mislim na trgovce, prolaznike, a manje na recepcionare ili consierege koji mogu imati dogovor s vlasnicima tih ugostiteljskih objekata.

Isto tako, dobro je prije ulaska i naručivanja jela prvo pomno proučiti cjenik i koliko je gostiju u njemu. Što manje gostiju to je manje dobar restoran!

  isprintaj članak