Odjeća za pustolovna putovanja
Prirodna vlakna poput svile i vune, koliko god mislili da su otporna, neće izdržati pustolovna putovanja. ...
Pospremanje u svrhu zdravlja
Ovi kišoviti jesenski dani, kada nam se ne izlazi na dosadnu jesenku kišu, najbolji su za čišćenje od stvari koje obično zanemarujemo. ...
Prigodna poštanska marka “350 godina Sveučilišta u Zagrebu”
Od 1874. ukupno je više od pola milijuna studenata završilo studij na Sveučilištu u Zagrebu, a danas je po veličini među 15 najvećih sveučilišta u Europi. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Mala škola turizma
Sve više ugostitelja kupuje ocjene kako bi privukli više gostiju
Objavljeno: 19.06.2019. 18:54  
Lažni osvrti o ugostiteljskim objektima na web stranicama i društvenim mrežama
Lažni osvrti o ugostiteljskim objektima na web stranicama i društvenim mrežama

Ubud (Bali, Indonezija)


Europski novinari su se raspisali o tome kako se može kupiti lažne ocjene gostiju, pratitelje na Facebooku i Instagramu, kao i lajkove na objavama restorana.

Gotovo i da nema mlade, ali i osobe srednjih godina, koja će na Facebooku i slično provjeriti ocjene nekog ugostiteljskog objekta prije negoli se odluči otići u njega. Ocjene objavljene na društvenim mrežama postale su najjače oružje vlasnika u borbi za gosta. A, kao u svakom ratu, ne biraju sredstva!

Mediji su se ovih dana raspisali o kupovini ocjena. Tako se mogu osigurati odlične ocjene na Trip Advisoru (imao sam prilike ući u visokoocijenjene "rupe” nagrađene s njihove strane po ocjenama "gostiju”), ali i dobiti puno pratitelja na Faceooku i Instagramu. 

Vlasnici te ocjene i dobra mišljenja mogu kupiti kreditnom karticom na nekoj od mnogobrojnih web stranica koje nude tu uslugu. Cijene te usluge kreću se već od svega tri dolara, a naveden je i primjer kako jedan ugostitelj dobio čak 50 odličnih ocjena "gostiju” iz Amerike za svega 122 dolara. Sto pratitelja na Instagramu stoji 2,99 dolara, a tisuću 12,99 dolara.

Podsjećam, Američka savezna komisija za trgovinu objavila je u ožujku ove godine da je podnijela tužbu protiv jedne tvrtke koja je plaćala lažne kritike na poznatim siteovima. Borba protiv toga kod nas u Europi tek predstoji.

 

Kako izabrati restoran

Ukoliko ste na putu jedan od najboljih načina za izbor restorana ili gostionice, neovisno o dobivenim ocjenama gostiju, je upitati domaćine što misle o njemu i bi li ga preporučili. Time mislim na trgovce, prolaznike, a manje na recepcionare ili consierege koji mogu imati dogovor s vlasnicima tih ugostiteljskih objekata.

Isto tako, dobro je prije ulaska i naručivanja jela prvo pomno proučiti cjenik i koliko je gostiju u njemu. Što manje gostiju to je manje dobar restoran!

  isprintaj članak