Sve više bečkih restorana gostima ograničava vrijeme boravka
Posjetiteljima koji žele duže vremena ostati u restoranu preporučuju se kasnije dolaženje pa to svakako imajte na umu prilikom idućeg posjeta Beču. ...
Zagreb nudi neke od najprivlačnijih ponuda na globalnoj turističkoj digitalnoj platformi priceless.com
Korisnici mogu istraživati Zagreb noću u legendarnom starinskom Yugu ili upoznati divlju stranu grada u ekskluzivnom posjetu ZOO gdje će hraniti životinjd. ...
Opušak vas može puno stajati
Tko baci iz automobila goreću cigaretu ili otpad poput limenke od pića, bocu ili papir, ne samo da stvara smeće uz naše prometnice, već i riskira plaćanje opome ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Osigurano gotovo 24 milijuna kuna za podizanje konkurentnosti turističkog gospodarstva
Objavljeno: 22.05.2019. 14:34  
Ministar Cappelli potpisao ugovore s korisnicima programa Konkurentnost turističkog gospodarstva s područja Istarske županije
Ministar Cappelli potpisao ugovore s korisnicima programa Konkurentnost turističkog gospodarstva s područja Istarske županije

Ministar turizma Gari Cappelli danas je u Istri posjetio centar za posjetitelje „Kuća vještice Mare" u Svetvinčentu i centar za posjetitelje s temom viteške igre „Trka na prstenac" u Barbanu koje je Ministarstvo turizma kroz Program razvoja javne turističke infrastrukture sufinanciralo s više od 1,2 milijuna kuna. Prilikom posjete centru za posjetitelje Barban, ministar Cappelli potpisao je i ugovore s korisnicima programa Konkurentnost turističkog gospodarstva s područja Istarske županije. Ukupno je Ministarstvo turizma u sklopu programa „Konkurentnost turističkog gospodarstva" dodijelilo 23,6 milijuna kuna za 453 projekta, od kojih je 60 s područja Istarske županije.

Sredstva kroz program „Konkurentnost turističkog gospodarstva" su namijenjena povećanju kvalitete i dodatne ponude ugostiteljskih objekata, razvoju novih proizvoda u odredištu, održivom razvoju, internacionalizaciji poslovanja, korištenju novih tehnologija i sl. Korisnici sredstava su subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge), te obiteljska poljoprivredna gospodarstva koja pružaju ugostiteljske i/ili turističke usluge. 

 

Program je sastavljen od četiri mjere, od kojih svaka ima različitu namjenu sufinanciranja. 

Kroz mjeru A podupire se povećanje standarda, kvalitete i dodatne ponude smještajnih objekata vrste: hoteli, kampovi, ostali ugostiteljski objekti za smještaj i obiteljska poljoprivredna gospodarstva, sufinanciranjem prihvatljivih projektnih aktivnosti, kao što su: podizanje kvalitete uz uvjet dostizanja više kategorije, razvoj i unapređenje dodatnih sadržaja, tematsko određivanje smještajnih kapaciteta, ulaganje u zeleno poduzetništvo, izgradnju novog kampa ili kamp odmorišta u kontinentalnom dijelu Hrvatske, jadranskom zaleđu te na otocima gdje takvih sadržaja nema, pokretanje planinarskih i lovačkih domova, izgradnja ili uređenje objekata za robinzonski i bike&bed smještaj, povećanje i poboljšanje uvjeta za boravak osoba s invaliditetom, uređenje izletišta, kušaonica, vinotočja, te razvoj etnoloških, tradicijskih, lovnih, ribolovnih, konjičkih i drugih dodatnih sadržaja na poljoprivrednim gospodarstvima. 

Kroz mjeru B potiče se razvoj posebnih oblika turizma kao što su cikloturizam, aktivni i pustolovni kroz ulaganja u infrastrukturu, servise i opremu, uređenje potrebne infrastrukture i ulaganja u opremu za špilje, rafting, stijene za penjanje, vidikovci, adrenalinske parkove, golf vježbališta, te promidžbu za postojeću ponudu. Kroz ovu mjeru podupiru se i zabavni, adrenalinski i tematski parkovi, tradicijski mali ploveći hoteli, obnova i uređenje izletničkih drvenih brodova tradicijske izgradnje, te osmišljavanje paket aranžmana novih turističkih proizvoda za tržišta posebnih interesa. 

Mjera C odnosi se na dostupnost i sigurnost turista, kroz sufinanciranje javno dostupnih defibrilatora (medicinski uređaji za spašavanje i oživljavanje) u ugostiteljskim objektima na otocima i na brodovima za krstarenje Jadranom, te poticanje razvoja i primjene inovativnih IT tehnologija u turizmu. Mjera D odnosi se na prepoznatljivost, pa će se tako i ove godine sufinancirati plasman „Hrvatskih otočnih proizvoda" kroz turizam, te veći međunarodni skupovi u Hrvatskoj vezani za ulaganje u turizmu, razvoj i unapređenje posebnih oblika turizma. 

 

  isprintaj članak