Iznenađujuće činjenice o fakultetima u SAD-u
Fakulteti se često međusobno natječu u tome koji je kampus najdomljiviji i koji će pridobiti najviše studenata. ...
Posjetili su 10 restorana brze hrane, nezadovoljni označavanjem alergena
Stručnjaci Međunarodnog instituta za potrošačka istraživanje (MIPOR) posjetili su 10 restorana brze hrane u pet slovenskih gradova i provjerili je li označavanj ...
Sa završenim studijem psihologije može se ostvariti krasan posao i napredovanje u njemu
Kako je područje psihologije toliko raznoliko, mogućnosti zaposlenja su beskrajne! ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti iz svijeta
Lenija će se više okrenuti domaćim i turistima iz Kenije
Objavljeno: 22.07.2020. 17:02  
Ministar turizma Kenije o budućnosti kenijskog turizma
Ministar turizma Kenije o budućnosti kenijskog turizma

Nairobi (snimio: Željko Marušić)

Govoreći u televizijskoj emisiji, Najib Balala, kenijski ministar turizma, rekao je da će njegovo ministarstvo potrošiti 200 milijuna na odnose s javnošću, a 300 milijuna na marketinške kampanje.

Tjedan dana nakon što je vlada ponovno otvorila zračni prostor za domaće letove, ministarstvo turizma započelo je s pripremama za omogućavanje dolaska turista poslije covida-19 tražeći od turističkih djelatnika da preusmjere proizvode i usluge kako bi privukli domaće turiste.

Ministarstvo želi da sudionici u industriji turizma ponude povoljne cijene i usluge kako bi privukli domaće turiste nakon propasti sektora zbog pandemije koronavirusa.

„Izdvojili smo 500 milijuna kenijskih šilinga za kampanju nakon covida-19. Kad smo otvoreni, tada možemo prodati. Ono što trenutno radimo je da ostaneno bitni kao odredište za safarije" - rekao je ministar turizma Najib Balala.

Međutim, ukazao je na neodgovarajuće turističke proizvode i infrastrukturu da potaknu industriju.

"Kada sam 2008. godine imenovan ministrom za turizam, posložio sam domaći turizam kao ključan i uložio novac u njegov marketing” - rekao je g. Balala.

 

Provjeriti stanje čistoće odredišta

Ministar je pozvao hotelijere da uspostave stroge sigurnosne mjere kako bi suzbili širenje korona virusa u svojim objektima.

Posebno je istaknuo da, unatoč tome što je turizam na koljenima zbog pandemije, Kenija ima prednost zahvaljujući svojoj iskonskoj prirodi, safariju i divljini. 

"No, turistička ponuda treba biti raznolikija kako bi privukli više turista. Obala ima nudi najviše i zbog pristupačnih cijena željezničkih voznih karata na pruzi standardnog kolosjeka od Nairobija do Mombase.  S druge strane, Maasai Mara, koja je dio safarija, također je zanimljiv, ali nije tako jak jer je cijena leta u to područje još uvijek previsoka” - rekao je.

 

Turisti iz regije

Gospodin Balala rekao je da će se nakon ove epidemije covida-19 trebati usmjetiri više na turiste iz regije s povoljnom ponudom. Dodao je i kako ne žele svi ići na plažu ili se četiri do pet sati voziti safarijem., te da trebaju istražiti što gosti žele. Naglasio je i potrebu ulaganja u željezničku infrastrukturu kako bi turisti došli do udaljenih i neiskorištenih turističkih odredišta.

Sjevernu Keniju naveo je kao dobro turističko odredište kojoj nedostaje učinkovita prometna mreža. 

Na kraju je ukazao kako je Kenija među afričkim državama koje se suočavaju s izazovom međunarodnog turizma koji je osjetljiv na savjet o putovanjima i doživljaj nesigurnosti.

  isprintaj članak