Život bez muke i nereda
Jeste li se sjetili kupiti jeftinu plastičnu foliju i njome zaštititi radnu površinu prilikom rada za koji smatrate da će je dosta zaprljati? Kad završite jedno ...
Pet načina kako pronaći pravog životnog partnera
Postoje razne stvari koje nekome mogu otežati pronalazak srodne duše, počevši od previše zauzetosti poslom, nespojivosti itd. Postoje čak i oni koji su odlučili ...
Kostarika je proglašena najsretnijom zemljom u Latinskoj Americi
Ovo istraživanje mjeri očekivano trajanje života, BDP po stanovniku, doživljaj korupcije, slobodu donošenja odluka, podršku drugih ljudi u teškim vremenima i ve ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Seoskim turizmom u Hrvatskoj bavi se oko tisuću poljoprivrednih gospodarstava
Objavljeno: 01.04.2021. 17:10  
Ministrica Brnjac o razvoju i promociji ruralnog turizma
Ministrica Brnjac o razvoju i promociji ruralnog turizma

Slika: MINTS

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac održala je danas radni sastanak s Aleksandrom Kuratko Pani, voditeljicom Udruge ruralnog turizma Hrvatske na temu važnosti ovog oblika turizma u cjelokupnoj turističkoj ponudi Hrvatske te nadolazeće promotivne kampanje ruralnog turizma.

„Ruralnim turizmom u Hrvatskoj bavi se oko tisuću poljoprivrednih gospodarstava. Promocijom i daljnjim razvojem ruralnog turizma naglasak stavljamo na održivost hrvatske turističke ponude što ćemo adresirati i kroz Strategiju razvoja održivog turizma do 2030. godine" - istaknula je ministrica Brnjac

Udruga ruralnog turizma Hrvatske okuplja poljoprivredna gospodarstva koja se bave turizmom iz cijele Hrvatske te je krajem 2020. godine potaknula provođenje promotivne kampanje u cilju oporavka turizma u seoskim područjima što je Ministarstvo turizma i sporta podržalo. 

„Ruralni turizam, a osobito seoski putem kojega domaći poljoprivredni proizvođači plasiraju vlastite poljoprivredne proizvode i poljoprivredne proizvode s okolnih gospodarstava svojim gostima, iznimno je važan za opstojnost turizma i sela u kontinentalnim dijelovima Hrvatske. Posebno nas veseli suradnja i uključivanje sadržaja obiteljskog smještaja, pustolovnog i kulturnog turizma jer kontinent zaista ima mnogo toga ponuditi" - naglasila je Kuratko Pani.  

Promotivna kampanja zamišljena je kao početak organizirane i dugoročne promocije ruralnog turizma, a trebala bi započeti u drugoj polovici mjeseca travnja na domaćem tržištu. „Prvi puta u povijesti namjeravamo provesti nacionalnu promotivnu kampanju o ruralnom turizmu s ciljem poticanja domaćih turista na posjet ovim područjima. Domaći proizvodi i zdrava hrana, boravak na svježem zraku i u prirodi te rekreacija ono su što nam svima ovih dana treba" - dodala je Brnjac.

  isprintaj članak