Mehanokemijska sinteza peptida ključnih za pojavu života na Zemlji
S obzirom da je kondenzacija slobodnih aminokiselina termodinamički nepovoljan proces u vodenom mediju, velika je nepoznanica kako je došlo do pojave peptida pr ...
Najgostoljubivije europske države prema LGBTQ osobama
Ujedinjeno Kraljevstvo drži svjetski rekord po tome što u parlamentu ima najviše članova LGBTQ zajednice, a 45 izabranih LGBTQ zastupnika izabrano je tijekom iz ...
Prvi slijepi kineski planinar popeo se na Mount Everest
Gospodin Zhang Hong, 46, koji je izgubio vid u 21. godini, prošli je ponedjeljak dovršio 8.849 metara visok himalajski poduhvat. ...
Anketa


NALAZITE SE U
U postpandemijskim putovanjima mladi bi mogli napustiti party putovanja
Objavljeno: 21.04.2021. 07:35  
Mladi naraštaji okreću se pustolovnim odmorima
Mladi naraštaji okreću se pustolovnim odmorima

Zrće, Novalja

Potražnja za prazničnim putovanjima i odmor u "paket putovanjima” već je smanjena u vrijeme pretpandemije u pogledu potražnje i ponude. Strah od zaraze i postupak organiziranja grupnih putovanja dodatno će odgoditi oporavak. Vjerojatno se potražnja nikada neće vratiti u potpunosti jer se i pojedinci i odredišta udaljavaju od ovog načina putovanja, kažu GlobalData-i, vodećoj tvrtki za podatke i analitiku.

Johanna Bonhill-Smith, analitičarka putovanja i turizma za GlobalData komentira: „Organizatori putovanja i odredišta koja obično udovoljavaju „konceptu masovnih zabava" trebaju pažljivo preispitati svoj proizvod i promociju u razdoblju nakon pandemije covida-19 usred promjena ponašanja potrošača. Mladi naraštaji i odredišta u postpandemijskim putovanjima sada manje žele masovne praznike. "

Istraživanje potrošača GlobalDate za treće tromjesečje 2019. godine otkrilo je da su ispitanici u dobi između 16-24 i 25-34 godine koji pokrivaju Gen Z i milenijalce bili zainteresiraniji za alternativni odmor s posebnim naglaskom na područja kao što su pustolovina / sport, wellness/medicina, održivost, gastronomija i kulturu od starijih kolega. Stoga je već bilo jasno da su ti naraštaji željeli izvornija i promijenjena iskustava putovanja prije pandemije.

Bonhill-Smith nastavlja: „Ovo se uvelike razlikuje od bijega ispunjenog alkoholom koji je u prošlosti bio povezan s mlađim naraštajima. Odmori za djecu od 18 do 30 godina obično su bili namijenjeni onima koji nisu bili u braku i u potrazi su za „suncem, pijeskom i morem", a posebno nisu istaknuli izvornost ili kulturu posjećenog odredišta.

Mnoga odredišta koja su nekoć bila poznata kao „zabava radi zabave" prilagodila su svoje turističke strategije kako bi privukla odgovornije putnike nakon covida-19. Primjere možemo pronaći u radnjama odgovarajućih destinacijskih marketinških organizacija (DMO) iz Amsterdama, Praga, Mallorce i Barcelone kojima je cilj prilagoditi slike svojih odredišta potičući održiviji turizam nakon covida-19.

Bonhill-Smith dodaje: „Covid-19 ubrzao je mnoge promjene u putničkom sektoru. Party paketi već su opadali i u potražnji i u ponudi prije pandemije, pa je ovo još jedno područje u kojem će covida-19 vjerojatno ubrzati promjene. Ponovno otvaranje mjesta na kojima se održavaju masovne gužve, uključujući noćne klubove, događaje i festivale i dalje je neizvjesno. Tajlandski Bangkok prepoznat je kao krajnje odredište masovnog turizma, ali vlada je nedavno zatvorila 196 mjesta za noćni život tijekom travnja zbog velikog broja novozaraženih covidom-19. Iako ovaj potez nije stalan, potražnja za noćnim životom vjerojatno će se dugoročno smanjiti zbog stalnih strahova oko covida-19.

Mnoga odredišta jednostavno se usredotočuju na to kako sigurno nastaviti domaća i međunarodna putovanja. Koncept držanja velikih skupina pijanih turista, svi koji se pridržavaju pravila međusobnog razmaka, čini se krajnje neizvjesnim i potencijalno neugodnim za odredišta, što znači da je oporavak ove vrste turizma malo vjerojatan u doglednoj budućnosti."

  isprintaj članak