Hrvatska je po broju hotelskih kreveta na dnu Europe
Grčka i Španjolska imaju više od 70% hotelskih ležaja u ponudi smještaja. ...
Roboti koji brinu o nama
Kada je robot sposoban je razgovarati i nastupiti s govorom i odgovarati na razne upite. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti iz svijeta
Nova KLM usluga - Proširena stvarnost za provjeru ručne prtljage
Objavljeno: 11.09.2018. 08:59  
Mobitelom provjerite veličinu prtljage
Mobitelom provjerite veličinu prtljage
  • Mobitelom provjerite veličinu prtljage

KLM je predstavio novu uslugu proširene stvarnosti (Augmented Reality - AR) kojom će svim putnicima s mobilnim uređajima biti puno jednostavnije provjeriti je li njihova prtljaga odgovarajuće veličine. KLM Royal Dutch Airlines koristi Augmented Reality (AR) - proširenu stvarnost – interaktivno korisničko iskustvo kao novu uslugu te se ovim potezom priključio novim digitalnim načinima komunikacije s putnicima te im pružio novo korisničko iskustvo.

 

KLM AR tehnologija omogućava da virtualna slika bude integrirana u stvarnost i da bude interaktivna. Za putnike to znači da kod kuće mogu provjeriti je li njihova ručna prtljaga odgovarajuće veličine. Provjera ručne prtljage moguća je za korisnike KLM APP za iOS.

KLM App koristi Appleovu AR tehnologiju.  KLM se time svrstao u sam vrh vodećih tvrtki koje koriste Appleovu AR tehnologiju te će nastaviti raditi na poboljšanju korisničkog iskustva u budućnosti.

 

KLM aplikacija je "skinuta” milijun puta i svakodnevno ima više od 100.000 korisnika. Više od 70% korisnika aplikacije je logirano stalno i koristi je nekoliko puta mjesečno. Aplikacija je dizajnirana tako da poveća zadovoljstvo putnika prije, za vrijeme i nakon leta.

 

Kontrola ručne prtljage AR dodana je postojećim funkcijama u KLM App, uključujući ažurirane podatke o letu, rezervaciju leta, on line provjeru, preuzimanje propusnica za ukrcavanje (boarding pass) ili rezerviranje određenih mjesta. Aplikacija je također nedavno pokrenuta u mapi Airport Map, digitalnoj mapi u 24 različite zračne luke koja omogućuje brzo snalaženje putnicima. U slučaju značajnog kašnjenja leta iz Schiphola, korisnici imaju mogućnost aktiviranja digitalnog snacka ili vauchera za obrok. Štoviše, aplikacija omogućuje i da sami ponovno rezervirate let. 

  isprintaj članak