Taj predivni Peking uskoro na programu HRT-a
HRT od 12. svibnja počinje s emitiranjem dokumentarnih filmova pod nazivom Taj predivni Peking. ...
Trnje – prostor i ljudi
U sklopu projekta Zagrebački kvartovi, Muzej grada Zagreba objavio je novu publikaciju, knjigu / katalog izložbe Trnje – prostor i ljudi. ...
Trebaju li muškarci častiti prilikom prvog spoja
Vječno je pitanje trebaju li muškarci častiti prilikom prvoga izlaska s nekom djevojkom (ženom). ...
Anketa


NALAZITE SE U > Ljepota
Sve više mlađih muškaraca depiliraju dlačice jer dlakavi muškarci više nisu u modi.
Objavljeno: 23.02.2012. 11:07  
Muška kozmetička njega
Muška kozmetička njega

Većina je  muškaraca prije  nekoliko desetljeća mnogo manje pozornosti poklanjala svom izgledu i njezi od žena zbog raznih kulturih i socioloških čimbenika, tradicionalnih predrasuda, navika i običaja. Stoga nije čudno da je proizvodnja kozmetičkih preparata za muškarce bila izrazito skromnija od današnje.

Muškarci današnjice sve više koriste kozmetičke preparate za njegu kose i tijela, posjećuju kozmetičke, frizerske i pedikerske salone i sve više pažnje posvećuju svom izgledu. Prije desetak godina težište muških interesa bili su parfemi i kolonjske vode. S tehnološkim razvojem kozmetike i promijenjenim muškim odnosom prema svom tijelu, zdravlju i ljepoti, tržište je najednom preplavljeno svim mogućim vrstama sredstava za njegu - od šampona, regeneratora, učvršćivača, voskova, krema do dezodoransa i antiperspiranta.

Kao sve češći posjetitelji salona osobnih usluga, muškarci postaju i zanimljiviji, ne samo kao kupci raznih kozmetičkih proizvoda, već i kao reprezentativne stranke u salonima.

U europskim zemljama kulturološke navike se još uvijek očituju u nacionalnim razlikama, što itekako utječe na proizvodnju i odabir muške kozmetike. Npr. postoje ogromne razlike u primjeni muške kozmetike i odlasku muškaraca u salone u Francuskoj (Zapadna Europa) ili u Rumunjskoj (Istočna Europa).

Za promociju muških kozmetičkih preparata važno je i pitanje: „Tko kupuje mušku kozmetiku? Muškarci ili žene?“

Većina starijih muškaraca ne kupuje kozmetiku niti dovoljno poznaje tržište. To prepuštaju ženama. Mlađi muškarci, naprotiv, sami biraju kozmetičke preparate na tržištu, pomno prateći suvremene trendove. Na sličan način reagiraju i kad je u pitanju odlazak u frizerske, kozmetičke ili pedikerske salone. U Europi, ali i u npr. u Turskoj, sve više mlađih muškaraca depiliraju dlačice na rukama, prsima i u bikini zoni, jer dlakavi muškarci više nisu u modi.

Na kraju je potrebno istaknuti da se proizvođači svojim reklamnim porukama okreću muškarcima, jer oni za njih predstavljaju veliki tržišni potencijal.

 

  isprintaj članak