Koronavirus smanjio zagađenje zraka u Europi i svijetu
Objavljene karte prikazuju promjene u količini dušičnog dioksida (NO2) - zagađivača koji uglavnom nastaje od upotrebe fosilnih goriva. ...
Stjuardese se najviše bolje požara u avionu
Čak 44,5 % kabinskog osoblja vidjelo putnike kako pokušavaju obaviti spolni odnos u zahodu zrakoplova, a od njih je dva i pol posto dobilo ponudu da se pridruže ...
Filmske poslastice iz Beča
Kada vi ne možete u Beč, tada Beč dolazi k vama! Donosimo vam pregled najboljih filmova snimljenih u njemu. ...
Anketa


NALAZITE SE U
U mega događanja u 2020. godini uključeni su Snježna kraljica, Ultra Europe Festival, INmusic festival i teniski turnir ATP Croatia Open Umag.
Objavljeno: 25.02.2020. 16:33  
Na 61. sjednici Turističkog vijeća odobrena sredstva u sklopu projekata „Mega događanja“ i „Sportska Hrvatska“
Na 61. sjednici Turističkog vijeća odobrena sredstva u sklopu projekata „Mega događanja“ i „Sportska Hrvatska“

Danas je održana 61. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na kojoj su članovi vijeća usvojili prijedlog odluke o marketinškoj i PR suradnji u sklopu projekta „Sportska Hrvatska", kao i prijedloge suradnje s organizatorima mega događanja u Hrvatskoj koja se uspješno organiziraju godinama te koja predstavljaju poticaj dolasku velikog broja gostiju u odredište. U mega događanja u 2020. godini uključeni su Snježna kraljica, Ultra Europe Festival, INmusic festival i teniski turnir ATP Croatia Open Umag. 

 „Ova turistička godina bit će specifična iz više razloga zbog čega se želimo još jasnije i usredotočenije usmjeriti na nacionalnu turističku promociju. Kako je sport jedan od važnih čimbenika prepoznatljivosti, ove godine u okviru projekta Sportska Hrvatska financirat ćemo nekoliko vrhunskih sportskih događanja koja zauzimaju značajnije mjesto na nacionalnoj razini s obzirom na svoj sportski karakter i važnost u međunarodnim okvirima, a koja se ističu i svojom jedinstvenošću, odnosno snažnijom medijskom praćenošću i pokrivenošću. Osim toga, na povećanju prepoznatljivosti Hrvatske u međunarodnim okvirima radimo i kroz osmišljanje novih kreativnih aranžmana koji postaju poticaj dolasku te u tu svrhu i ove godine dodjeljujemo bespovratna novčana sredstava za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda koji obogaćuju turističku ponudu, pridonose produljenju turističke sezone, smanjenju sezonalnosti i stvaranju prepoznatljivog imidža Hrvatske kao turističkog odredišta posebnih interesa", rekao je ministar turizma Gari Cappelli osvrnuvši se i na epidemiju korona virusa: "Nema mjesta panici, Vladin stožer upravlja situacijom i puna je pripravnost svih službi".

"Od početka u suradnji sa našim uredima predstavništva, a posebno s kolegama u Kini, Južnoj Koreji, a sada i u Italiji pratimo situaciju vezanu uz korona virus. U stalnom smo kontaktu s brojnim partnerima na nama najvažnijim tržištima odakle nam dolaze gosti, a situaciju nastavljamo pratiti uz daljnje provođenje marketinških i promotivnih aktivnosti. Naravno, po potrebi spremni smo reagirati sukladno novonastalim situacijama u smislu preusmjeravanja aktivnosti i preraspodjele novca po tržištima”, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.  

Članovi Turističkog vijeća na današnjoj su sjednici usvojili i prijedlog Javnog poziva za iskazivanje interesa za provedbu posebnih promotivnih projekata i aktivnosti oglašavanja na emitivnim tržištima u 2020. godini za čiju je provedbu osigurano 9,250.000,00 kuna za projekte i aktivnosti na 15 tržišta među kojima su Njemačka, Velika Britanija, Austrija, Švicarska, Italija, Francuska, Švedska, Norveška, Nizozemska, Poljska, Rusija, Ukrajina, Mađarska, Češka i Slovenija.

Na sjednici je usvojen i prijedlog Javnog poziva za dodjelu potpora programima destinacijskih menadžment kompanija u 2020. godini, putem kojeg će se sredstva dodjeljivat za programe i turističke proizvode koji pridonose aktiviranju neiskorištenih turističkih resursa i osmišljavanju novih motiva dolazaka turista na području cijele Hrvatske, ali s posebnim naglaskom na razdoblja pred- i posezone te na područje kontinenta.

Dodajmo kako je usvojen i prijedlog suradnje s Europskim udruženjem putničkih agenata i turoperatora (ECTAA) u 2020. godini. Kampanja kojom će ECTAA prikazati Hrvatsku kao preferirano odredište („Preferred Destination") započinje 1. srpnja 2020., a kroz šestomjesečno razdoblje ECTAA će Hrvatskoj turističkoj zajednici osigurati vidljivost kroz korištenje logotipa hrvatskog turizma na svim materijalima i platformama koji uključuju web stranicu, društvene mreže, svu pisanu i elektroničku komunikaciju prema članstvu, priopćenja za medije, istraživanja, javna i godišnja izvješća, javne prezentacije i dr. Dodatno, ECTAA će u dogovoru s Hrvatskom turističkom zajednicom distribuirati promotivne materijale, newslettere, kao i sve informacije od značaja za hrvatski turizam, dok tijekom razdoblja suradnje Hrvatska turistička zajednica ima pravo koristiti logotip ECTAA-e na promotivnim materijalima s naglaskom na status „ECTAA's Preferred Destination".

  isprintaj članak