U Turskoj nemaju zakon o homoseksualnosti
Navršenih od 18 godina starosti je i dobna granica za dozvolu ulaska u barove i klubove koji prodaju alkohol. ...
Muškarca se pozna po gaćama
Materijal od kojeg se proizvedi muške gaće mora biti vrhunske kakvoće. ...
Turizam je treća izvozna grana svijeta
Prošlu godinu odlikuje održiv rast u mnogim odredištima. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Savjeti za putovanja
KLM Royal Dutch Airlines zajedno s Air Franceom ima preko 30 milijuna korisnika Flying Blue programa vjernosti
Objavljeno: 31.07.2017. 18:34  
Nagrada za najbolji program vjernosti u 2017. godini odlazi u ruke zrakoplovnih tvrtki Air France-KLM
Nagrada za najbolji program vjernosti u 2017. godini odlazi u ruke zrakoplovnih tvrtki Air France-KLM

KLM Royal Dutch Airlines zajedno s Air Franceom ima preko 30 milijuna korisnika Flying Blue programa vjernosti što ga čini vodećim svjetskim programom koji uključuje 38 partnerskih zrakoplovnih tvrtki i preko stotinu drugih partnera. Flying Blue nije običan program vjernosti već uključuje brojne pogodnosti prije, za vrijeme i nakon putovanja.

Flying Blue program usmjeren je na zadovoljstvo korisnika i ostvarenje njihovih očekivanja. U 2016. godini putnici koji su ostvarili letove sa Air France-KLM-om osvojili su odnos od čak 486.000 besplatnih karata za putovanja po svijetu. Air France - KLM je dobitnik mnogih Freddie Awards nagrada, najprestižnijeg natjecanja u zrakoplovnoj industriji, od nagrade za najbolju službu za korisnike, najbolju iskoristivost skupljenih milja i najboljeg programa vjernosti. Freddie Awards i ove godine ide u ruke Air France-KLM-a i to za najbolji program vjernosti za Elite plus članove te za najbolju promociju u 2017.godini.

Air France i KLM surađuju sa 38 drugih aviokompanija od kojih treba izdvojiti Transaviu, Tarom, Hop, Kenya Airways i Aircalin koji dijele isti program vjernosti.

Putnici, članovi Flying Blue programa, dobivaju svakim letom dvije vrste milja: Statusne i Nagradne.  Nagradne milje mogu se zamijeniti za besplatne avionske karte te za druge usluge na letu, poput željenog obroka ili za rezervaciju željenog sjedala. 

Statusne milje, donose vlasniku Silver, Gold ili Platinum status. Svaki status donosi velike pogodnosti koje svojim vlasnicima osiguravaju ugodnije putovanje kao što su npr.  ekskluzivan check-in, dodatna besplatna predana prtljaga, ulaz u poslovni salon bez obzira leti li vlasnik kartice u ekonomskoj ili poslovnoj klasi, prioritetan transfer, željeno sjedalo u avionu koje pruža više udobnosti itd. Svaki status ujedno donosi i više nagradnih milja.

Flying Blue pruža svojim članovima i pristup interesnim grupama kao npr. Flying Blue Running, Flying Blue Petroleum i Flying Blue Golf gdje članovi mogu razmjenjivati svoja iskustva i koristiti posebne pogodnosti od povoljnijih cijena karata do sudjelovanja na svjetskim maratonima i VIP pogodnostima. Ukoliko se radi o golfu, uz članstvo u Flying Blue programu, na letovima Air Francea i KLM-a možete besplatno ponijeti svoju golf torbu.

Još jedna pogodnost koju je KLM uveo nedavno je i tax free kupovinu za vrijeme leta, dakle bez poreza. Unapređenjem susluge platnog prometa za kupovinu u zraku, artikle koje ste odabrali sada možete platiti svojim nagradnim miljama, gotovinom ili karticom ili kombinirati plaćanje.

Nekoliko zanimljivih prijedloga kako iskoristiti milje:

Zamijenite svojih 7120 milja za ulaznicu u Van Gogh muzej u Amsterdamu ili za 27000 milja uživajte u 45-minutnom privatnom razgledavanju Pariza sa svojim partnerom u oldtimeru Citroen (popularnom Spačeku).

Za pristup članstvu te za više informacija o programima vjernosti kontaktirajte: www.flyingblue.com

Iskoristivost milja  je od 20 do 24 mjeseca.

 

  isprintaj članak