Čuda spolnosti
Muški fetus ima sposobnost erekcije dok je majka u zadnjem tromjesečju trudnoće. ...
Uvjet maske: izbjegavajte diskriminaciju, spriječite isključenje
Maske su trenutno obavezne na mnogim mjestima. Diskriminacija ljudi koji su vani u javnosti bez zaštite usta nije neuobičajena. Nenošenje maski može imati zdrav ...
Okus seksa
Pojedeno utječe na okus tijela tijekom oralnog seksa. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Putnički brendovi koji se brzo pokrenu osigurat će bolje rezultate u toliko očekivanom oporavku 2021. godine
Objavljeno: 12.01.2021. 11:38  
Najavljen Worldwide Travel Alliance
Najavljen Worldwide Travel Alliance

Osnivači Worldwide Travel Alliance: (gore) Anabela Dos Santos, Ken Scott, Andrea Hogg; (dolje) May Kamya, Elena Vetrova i Anchalee Sriwongsa.

Svjetski savez za putovanja (WTA) pokrenut je kako bi pružio usluge prodaje, marketinga, zastupanja i odnosa s javnošću putničkim brendovima koji traže europske kupce. Savez se sastoji od šest vodećih prodajnih i marketinških stručnjaka sa sjedištem u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Francuskoj, Rusiji i Tajlandu.

Tržišni doseg Saveza širi se izvan granica države, uključujući sva tržišta engleskog, francuskog, njemačkog, ruskog, španjolskog, talijanskog i portugalskog jezika. Glavni ciljevi WTA-e su hoteli i odmarališta (pojedinačni ili grupni), nacionalne i regionalne turističke zajednice, DMC-ovi, tematski parkovi, turoperatori, organizatori kružnih putovanja, prodajna mjesta medicinskog turizma, turistička udruženja i još mnogo toga.

Direktori WTA tržišta opsluživali su ili i dalje pružaju usluge strankama kao što su Kempinski, Outrigger Resorts, Dubai Parks & Resorts, Preferred Hotels & Resorts, Khiri Travel, COMO Hotels & Resorts i DMC Luxe Voyage.

Direktorij pokretača WTA-e uključuju Andrea Hogg iz Wendum Travel Services (Velika Britanija), May Kamya iz istočnih favorita (tržišta njemačkog govornog područja i Skandinavija), Anabela Dos Santos iz ADS Consulting (francusko, španjolsko, talijansko i portugalsko tržište), Elena Vetrova iz Travel Media (Rusija, Ukrajina, ZND i baltičke države) i Ken Scott i Anchalee Sriwongsa iz ScottAsia Communications (Velika Britanija i Tajland).

 

Prodajni kanali pripremljeni i spremni

Turističkim brandovima trebaju prodajni kanali pripremljeni i spremni za povratak posla nakon epidemije korona virusa.

"Nakon nevolja turističke industrije 2020. godine, sve turističke marke postavljaju nove prioritete i ciljeve - mnogi počinju ispočetka 2021. godine" - rekla je gospođa Hogg iz WTA UK. "Ovdje se WTA može uskočiti i brzo im pomoći u stvaranju posla s važnih tržišta izvora."

Gospođa Kamya rekla je da će putnički brendovi koji se brzo pokrenu osigurati bolje rezultate u toliko očekivanom oporavku 2021. godine.

"Iako puno ovisi o uvođenju cjepiva, u WTA očekujemo da će se broj putovanja povećati od siječnja 2021. Ljudi kojima je međunarodno putovanje onemogućeno 10 mjeseci spremni su djelovati" - dodala je gospođa Kamya.

WTA se može angažirati u pojedinačnoj zemlji ili na paneuropskoj osnovi, ovisno o potrebama stranke.

  isprintaj članak