Čuda spolnosti
Muški fetus ima sposobnost erekcije dok je majka u zadnjem tromjesečju trudnoće. ...
Uvjet maske: izbjegavajte diskriminaciju, spriječite isključenje
Maske su trenutno obavezne na mnogim mjestima. Diskriminacija ljudi koji su vani u javnosti bez zaštite usta nije neuobičajena. Nenošenje maski može imati zdrav ...
Okus seksa
Pojedeno utječe na okus tijela tijekom oralnog seksa. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Ne pijte više od jedne ili dvije šalice kave na dan jer kava potiče tek
Objavljeno: 31.12.2020. 09:55  
Najbolji savjeti za mršavljenje
Najbolji savjeti za mršavljenje

Slika: instagram

Trpljenje, prebrojavanje kalorija, mučno čekanje da bi vaga pokazala kilogram ili dva manje? - Može biti i drugačije! Slijedite savjete!

 Jedite pet do sedam manjih obroka na dan, samo toliko da svaki puta spriječite najgoru glad.

 Ujutro pripremite litru i pol mineralne vode i do večeri je svu popijte.

 Ne pijte više od jedne ili dvije šalice kave na dan jer kava potiče tek.

 Obuzima vas osjećaj gladi? Pojedite jednu bananu. Sadrži samo 100 kalorija, a sadrži velike količine kalija i magnezija.

 Oprezno s alkoholom! Sadrži prilične količine kalorija i potiče tek.

 S vremena na vrijeme izmiješajte u jogurtu žlicu müslija - sadrži priličnu količinu balastnih tvari i pospješuje probavu.

 Prije svakog obroka popijte čašu vode - napunit će vam želudac i brže ćete postati siti.

 Ako se ispred televizora ne možete odreći grickanja, posegnite za integralnim kruhom koji gotovo da nema kalorija.

 Sokove miješajte s mineralnom vodom koja smanjuje kalorije za polovinu.

 Jelo započnite s paprikom, čilijem ili tabascom; oštar okus potiče probavu, a korištenje se kalorija malo povećava.

 Grickate li stalno nešto tijekom kuhanja? U kuhinju postavite šalicu srebrnog luka; i ako ih sve pojedete, iznosit će to samo 20 kalorija.

 Volite li vrhnje? Polovinu nadomjestite tučenim bjelanjkom!

 Nakon što prestanete s tjelovježbom, pojedite malo hrane, iako niste gladni. Tako ćete izbjeći veću glad koja će vas obuzeti kroz dva sata.

 Omlete ili umiješana jaja pripremite radije s vodom negoli s mlijekom. Ispecite ih bez masti.

 Za svježe istisnuti narančin sok potrebne su vam tri do četiri naranče, što iznosi 400 kalorija. Radije pojedite cijelu naranču jer će vas već jedna zasititi.

 Nimalo vam nije do sporta? Pustite omiljenu glazbu i neko vrijeme posvetite se tjelovježbi. To će vas opustiti.

 Nakon objeda deset minuta oštro koračajte stanom ili oko bloka. Takvo hodanje snažno pospješuje sagorijevanje masnoća.

 Tko se hrani samo niskokaloričnom hranom, postane vremenom živčan i teže tone u san. U tome pomaže opuštanje: u postelji ugodno legnite na leđa. Sve mišiće od nogu do glave napnite u trajanju od deset sekundi, a zatim ih opustite.

 Pred zrcalom provjerite svoje držanje: zauzmite uspravan položaj tijela, koljena neka budu meko opuštena, ramena blago povijena unatrag, mišiće stražnjice i trbuha napnite - već se doimate nekoliko kilograma lakšima.

 Izdišite glad: okrenite se prema otvorenom prozoru, u raskoraku, ruke istegnite visoko iznad glave. Deset puta duboko udahnite i izdahnite. Na taj način tijelo dobiva energiju, a uravnotežit ćete i apetit.

 Zadnji obrok pojedite najkasnije do 20 sati. Tako se metabolizam i probava ubrzavaju.

 Nikada ne propustite zajutrak i ako niste gladni. Ako jedete tek oko podneva, usporavate metabolizam.

 Ako za vrijeme obroka čitate ili gledate televiziju, nećete primijetiti da ste već siti, te ćete iznova pojesti previše.

 Lako se naviknuti da već i samo čitanje ili gledanje televizije u nama izazove glad.

 Imate strašan tek između obroka? Pokušajte popiti šalicu čaja mate. Ovaj čaj sadrži tvar koja smanjuje, odnosno ublažava, tek.

 Kada vas muči glad, žvačite žvakaće gume bez šećera. To će vam pomoći da nadvladate zazubice koje vas mame jelu.

 U stanu neka nikada ne bude suviše toplo. Što je hladnije, tim više energije (kalorija) tijelo mora iskoristiti kako bi održalo tjelesnu temperaturu.

 Tužni ste ili bijesni? Radije telefonirajte prijatelju/prijateljici negoli da se najedete!

  isprintaj članak