Hotel Russo-Balt u Moskvi - nevjerojatan hotel za ljubitelje secesije
Ako se želite osjećati pravim aristokratom, izaberite najbolji luksuzni butik hotel u Moskvi - hotel Russo Balt Moskva. ...
Jeste li seksi?
Ukus u oblačenju pokazuje, htjeli to ili ne, vaš smisao za erotsko prikazivanje. ...
Taj predivni Peking uskoro na programu HRT-a
HRT od 12. svibnja počinje s emitiranjem dokumentarnih filmova pod nazivom Taj predivni Peking. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Ugostiteljstvo daje živost i dušu našim gradovima i selima
Objavljeno: 02.09.2020. 15:13  
Odgovorno druženje uz Heineken kako bi omiljeni kafići ostali otvoreni
Odgovorno druženje uz Heineken kako bi omiljeni kafići ostali otvoreni <br>

„Back to the Bars" naziv je nove Heinekenove® oglašivačke kampanje s krovnom porukom o odgovornom druženju #socialiseresponsibly da kafići ostanu otvoreni.

Kampanjom u svijetu, ovaj pivska robna marka nastoji pomoći svojim partnerima kafićima, barovima i restoranima da ostanu otvoreni, podsjećajući goste da je odgovorno druženje jedini način koji će omogućiti uživanje na omiljenim mjestima za izlazak i u vrijeme pandemije koronavirusa. 

Zanimljiv i aktualan reklamni spot najraširenije pivske robne marke na šaljiv način prepoznaje nezgodne situacije u kojima se nalazimo zbog aktivnih mjera i preporuka u „novom normalnom". Uz to, Heineken® će u partnerskim kafićima i barovima raznim i na druge načine goste podsjećati na pridržavanje osnovnih pravila čistoće i sigurnog razmaka, a sve kako bi mjesta za izlazak ostala otvorena.

„Ugostiteljstvo daje živost i dušu našim gradovima i selima. Kafići, barovi i restorani važni su za druženja s prijateljima i obitelji, za opuštanje i uživanje, te su uistinu neizostavni dio naše svakodnevnice i bitan dio gospodarstva" - poručio je Filip Rabuzin, direktor marketinga u HeinekenHrvatska. 

Romina Ivančić, direktorica Sektora prodaje HEINEKENA Hrvatska, dodala je: „Na svojoj web stranici donosimo razne korisne savjete, preporuke i informacije važne ugostiteljima u vrijeme pandemije, primjerice, kako održavati čistoću u lokalu, kako bolje rukovati opremom pa sve do toga kako digitalizirati poslovanje. S našim partnerom Raiffeisenbank Hrvatska dogovorili smo posebno niske naknade za korištenje POS uređaja, kako bi ugostitelji mogli unaprijediti i ubrzati plaćanja. Uskoro namjeravamo osigurati još neka rješenja koja će im uvelike pomoći u podizanju razine kvalitete rada i boljem kontaktu s gostima." 

  isprintaj članak