Plesni stilovi koji će vam poboljšati tjelesnu spremnost
Ples je jedan od najvažnijih načina rješavanja kalorija, a istovremeno se zabavljate. ...
Stvari koje nikako ne pripadaju u perilicu rublja
Ako želite uštedjeti novac i ako želite da vaša perilica rublja dobro i dugo radi, onda budite oprezni da sljedeći predmeti ne uđu u nju. ...
Djeca, škola i zaštitne maske za lice
I učenici i studenti u Nizozemskoj ne moraju nositi maske za lice, čak ni učitelji i starija djeca iako su se neki učitelji opirali takvoj "slobodi”. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Ugostiteljstvo daje živost i dušu našim gradovima i selima
Objavljeno: 02.09.2020. 15:13  
Odgovorno druženje uz Heineken kako bi omiljeni kafići ostali otvoreni
Odgovorno druženje uz Heineken kako bi omiljeni kafići ostali otvoreni <br>

„Back to the Bars" naziv je nove Heinekenove® oglašivačke kampanje s krovnom porukom o odgovornom druženju #socialiseresponsibly da kafići ostanu otvoreni.

Kampanjom u svijetu, ovaj pivska robna marka nastoji pomoći svojim partnerima kafićima, barovima i restoranima da ostanu otvoreni, podsjećajući goste da je odgovorno druženje jedini način koji će omogućiti uživanje na omiljenim mjestima za izlazak i u vrijeme pandemije koronavirusa. 

Zanimljiv i aktualan reklamni spot najraširenije pivske robne marke na šaljiv način prepoznaje nezgodne situacije u kojima se nalazimo zbog aktivnih mjera i preporuka u „novom normalnom". Uz to, Heineken® će u partnerskim kafićima i barovima raznim i na druge načine goste podsjećati na pridržavanje osnovnih pravila čistoće i sigurnog razmaka, a sve kako bi mjesta za izlazak ostala otvorena.

„Ugostiteljstvo daje živost i dušu našim gradovima i selima. Kafići, barovi i restorani važni su za druženja s prijateljima i obitelji, za opuštanje i uživanje, te su uistinu neizostavni dio naše svakodnevnice i bitan dio gospodarstva" - poručio je Filip Rabuzin, direktor marketinga u HeinekenHrvatska. 

Romina Ivančić, direktorica Sektora prodaje HEINEKENA Hrvatska, dodala je: „Na svojoj web stranici donosimo razne korisne savjete, preporuke i informacije važne ugostiteljima u vrijeme pandemije, primjerice, kako održavati čistoću u lokalu, kako bolje rukovati opremom pa sve do toga kako digitalizirati poslovanje. S našim partnerom Raiffeisenbank Hrvatska dogovorili smo posebno niske naknade za korištenje POS uređaja, kako bi ugostitelji mogli unaprijediti i ubrzati plaćanja. Uskoro namjeravamo osigurati još neka rješenja koja će im uvelike pomoći u podizanju razine kvalitete rada i boljem kontaktu s gostima." 

  isprintaj članak