Najčistiji zrak na svijetu
Znanstvenici su uvjereni da su pronašli najčistiji zrak koji uopće nije onečišćen ljudskim djelovanjem. ...
Znate li išta o kopačima zlata?

Garimpeiro (rudar - kopač) u Brazilu ili Mozambiku, galamsey u Gani ili rudari nindže u Mongoliji često su okosnica lokalnih gospodarstava. ...
Zašto su mnoge države počele kupovati zlato puno prije korona virusa
Zlatna groznica se nastavila posljednjih tjedana, što je vodeći pokazatelj zabrinjavajućeg vremena koje je pred nama. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Usvojen proračun HTZ-a za 2020. godinu
Objavljeno: 04.12.2019. 15:32  
Održana 11. sjednica Sabora HTZ-a
Održana 11. sjednica Sabora HTZ-a

Danas je održana 11. sjednica Sabora HTZ-a na kojoj je usvojen prijedlog godišnjeg Programa rada i financijskog plana za 2020. godinu. U sljedećoj godini predviđeno je da će prihodi HTZ-a iznositi 328 milijuna kuna. Za aktivnosti općeg oglašavanja i tržišne aktivnosti, posebne marketinške aktivnosti, PPS komunikacijsku kampanju posebnih oblika turizma, organizaciju poslovnih skupova u Hrvatskoj, potpore TOP događajima, svjetsku izložbu EXPO 2020 Dubai te suradnju s međunarodnim institucijama biti će osigurani prihodi iz državnog proračuna u iznosu od 56,3 milijuna kuna. 

 

Gari Cappelli, ministar turizma RH, ovom je prigodom izjavio: „U narednom razdoblju usredotočit ćemo se na jačanje prepoznatljivosti na svjetskom tržištu koristeći različite načine promidžbe naših najvećih turističkih aduta kao što su zdravstveni, gastro- i nautički turizam. Iduća godina posebno je značajna za Hrvatsku i zbog dva događanja u koje je smo uključeni Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica, a to su predsjedanje Hrvatske Vijećem EU i nastup na svjetskoj izložbi EXPO Dubai koje ćemo nastojati najbolje iskoristiti za promociju Hrvatske u svijetu. 

Osim toga, 2020. godina za hrvatski turistički sustav značajna je i zbog novih zakonodavnih izmjena koje stupaju na snagu početkom godine. Kroz novi zakonodavni okvir, unutar sustava turističkih zajednica, kroz dodjelu dodatnog novca iz Fonda za udružene turističke zajednice potičemo udruživanje što će dovesti do financijske održivosti i kvalitetnijeg tržišnog nastupa cijelog turističkog područja. Za turistički nerazvijena područja i kontinent također smo osigurali poseban Fond iz kojega će se financirati aktivnosti za poticanje ravnomjernog turističkog razvoja cijele naše zemlje. Vjerujem kako će svi sudionici turističkog sustava biti zadovoljni nakon početka primjene novih zakona koji će doprinijeti osuvremenjivanju hrvatskog turizma nakon više od 20 godina." 

 

„Nakon Turističkog vijeća koje je usvojilo Godišnji program rada i financijski plan HTZ-a za 2020. godinu, danas su to učinili i članovi Sabora Hrvatske turističke zajednice. Riječ je o ključnom dokumentu koji sadrži smjernice i aktivnosti promocije u idućoj godini tijekom koje će nam cilj biti zadržavanje konkurentnog položaja hrvatskog turizma na europskim tržištima, ali i daljnje smještanje naše zemlje u Kini, SAD-u, Australiji, Kanadi, Koreji itd. Pritom ćemo provoditi marketinške i PR kampanje, nastupati na najvažnijim svjetskim sajmovima, organizirati posebna događanja i radionice, a u promotivne svrhe iskoristit ćemo velika međunarodna događanja kao što su Rijeu kao Europsku prijestolnicu kulture, Europsko nogometno prvenstvo, Olimpijske igre u Tokiju i Expo Dubai", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako će dio promotivnih aktivnosti svakako obuhvaćati i predsjedanje Hrvatske Vijećem Europe. 

 

U Programu rada i financijskom planu za 2020. godinu planiran je trošenje prikupljenog novca radi podizanja svijesti o Hrvatskoj kao privlačnom turističkom odredištu tijekom cijele godine, želi se utjecati na povećanje potražnje za hrvatskim turističkim proizvodima, te povećanje turističkog prometa i opće potrošnje. HTZ će uspostaviti značajniju suradnju s partnerima iz turističke industrije te će strateške promotivne kampanje ostvarivati u suradnji s organizatorima putovanja za Hrvatsku koji pojačavaju svoje programe ili proširuju poslovanje u pred- i posezoni. Dodatno, HTZ će provoditi marketinške i PR aktivnosti kroz poticanje velikih turističkih inicijativa kao što su najveće višednevne sportske i druge zabavne manifestacije koje su u funkciji podizanja atraktivnosti i prepoznatljivosti ukupne turističke ponude Hrvatske, te će se provesti sve aktivnosti vezane uz izradu novog Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma.

Osim godišnjeg Programa rada i financijskog plana za 2020. godinu, na sjednici Sabora HTZ-a usvojeno je Izvješće Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru nad poslovanjem Hrvatske turističke zajednice za devet mjeseci 2019. godine, rebalans Godišnjeg programa rada i financijskog plana za 2019. godinu te je potvrđen mandat predstavnika turističkih zajednica Zagrebačke, Šibensko-kninske i Koprivničko-križevačke županije te Turističke zajednice grada Zagreba u Sabor HTZ-a na mjesta predstavnika kojima je prestao mandat. 

  isprintaj članak